Witam!
Mam problem z zablokowanym Apple ID już grubo ponad miesiąc. Próbowałam odblokować przez iforgot i zaczęło się. Było, że dostanę informację od Apple kiedy zostanie odblokowany i kiedy otrzymam możliwość zresetowania hasła. I ja te wiadomości od nich dostałam. W sensie kiedy dokładnie wyślą mi informacje SMS lub meilem, że można odblokować konto, jest data, godzina. Tylko po tym czasie nic sie nie dzieje, każda próba resetowania hasła po takim meilu kończy sie znowu ta sama informacja, kiedy konto zostanie odblokowane. Ale prócz otrzymania daty i godziny nic więcej sie nie dzieje. Kontaktowałam się ze wsparciem Apple to rozkładają ręce i każą czekać.
Tylko czy faktycznie mam na co czekać. Ostatnia wiadomości od Apple mam, że informacja o z możliwości zresetowania hasła będzie 2 maja. Mamy 9 maja i dalej cisza. Meczy mnie to strasznie ponieważ na tym koncie były subskrypcje, które pobierają płatność z konta a nie można z nich skoczyć. Czy ktoś jest z w stanie podpowiedzieć co można z tym fantem zrobić?
Zablokowany Apple ID
Rozpoczęty przez
Blondynaaa
, 09 maj 2024 04:39
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych