Witam serdecznie, postaram się opisać najdokładniej zastały problem - jak w tytule - Face ID przestał nagle rozpoznawać moją twarz, cóż, postanowiłem więc go zresetować i tutaj pojawia się komunikat:
„Funkcja Face ID jest niedostępna. Face ID możesz skonfigurować później, gdy iPhone się ochłodzi”
Telefon nie jest nadmiernie nagrzany, telefon po włożeniu do lodówki i ochłodzeniu znów działa prawidłowo - mogę skonfigurować Face ID od początku, jednak po paru minutach sytuacja wraca do status quo - komunikat o „ochłodzeniu iPhona”
Zresetowałem telefon, dokonałem downgradu na starszą wersję iOS 17.4.1, nic nie pomaga, ale zastanawiam się czy w tym wypadku problem z Face ID to kwestia samego Face ID czy baterii? Zauważyłem, że ta szybciej się zaczęła rozładowywać. Nie mam na ekranie szybki ochronnej, ekran jest czysty.
Dziękuję za wszelkie porady

iPhone 11 Pro - Face ID nagle przestał działać
Rozpoczęty przez
jakwilk
, 29 kwi 2024 11:41
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29 kwietnia 2024 - 11:41
#2
Napisano 29 kwietnia 2024 - 11:44
Czy cos było w tym telefonie naprawiane/wymieniane?
#3
Napisano 29 kwietnia 2024 - 11:56
Nie, nigdy, telefon od nowości mój, noszony w silikonowym ochraniaczu, nigdy mi nie spadł, nie miał kontaktu z wodą. Face ID przestał działać NAGLE i żadne resety (także hard reset) nie pomagają. Nie chce mi się bawić w downgrade iOS 16, chociaż ciekaw jestem czy to nie bład systemowy. Dodam jeszcze, że bateria ma 82%.
Użytkownik jakwilk edytował ten post 29 kwietnia 2024 - 12:01
#4
Napisano 29 kwietnia 2024 - 12:21
Bez wizyty w serwisie się, moim zdaniem, nie obejdzie. Bateria jest już wprawdzie na granicy żywotności, ale jeśli jeszcze nie krzyczy o wymianę, to nie powinna być problemem.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych