Witam szanowne grono.
Próbuję sparować z iPhonem Apple Watch SE i każda próba kończy się niepowodzeniem.
IPhone ma najnowszą aktualizację, włączony bluetooth i WIFI, ma połączenie z internetem.
Inne egzemplarze Apple Watch parują się z nim bez problemu, więc problem nie jest po stronie smartfona.
Apple Watch jest zresetowany do ustawień fabrycznych, nie powiązany z żadnym kontem iCloud, naładowany do ponad 50% i podłączony do sprawnej ładowarki. Kilkukrotnie restartowałem zegarek i telefon, próbowałem twardego resetu poprzez wciśnięcie na raz podłużnego i okrągłego przycisku, a także usunąłem z telefonu wszystkie sparowane z nim Apple Watche.
Parowanie testowałem co najmniej kilkanaście razy dwoma sposobami:
- z pominięciem dostępnej aktualizacji
- z nieskuteczną próbą zaktualizowania watchOS.
Na samym początku proces parowania przebiega prawidłowo. Po kliknięciu na DODAJ ZEGAREK i SKONFIGURUJ DLA SIEBIE w aplikacji WATCH, iPhone znajduje zegarek i zarówno metoda umieszczenia w kadrze ekranu z kodem jak i ręczne podanie kodu działają natychmiast.
Na telefonie pojawia się informacja o uaktualnieniu, a na zegarku wyświetla się animacja z tym okrągłym wzorem i jabłkiem w kółku, więc urządzenia komunikują się ze sobą.
Jeśli kliknę POMIŃ UAKTUALNIENIE I ZAKOŃCZ KONFIGURACJĘ, iPhone od razu rozłącza parę z zegarkiem i wraca do okna DODAJ ZEGAREK.
Jeśli kliknę UAKTUALNIJ TERAZ, aktualizacja pobiera się na iPhone, następnie dostępny jest przycisk ZAINSTALUJ i przechodzi do weryfikacji, po czym wyświetla się komunikat o następującej treści:
"Nie można było zweryfikować uaktualnienia systemu WatchOS; nie masz połączenia z internetem."
Połączenie oczywiście jest, inne zegarki parują się i aktualizują bez problemu.
Proszę o wszelkie sugestie które mógłbym przetestować.