Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMac 21" late 2017 nie można zakończyć reinstalacji systemu.


Najlepsza odpowiedź DanielF , 17 kwietnia 2024 - 13:32

kliknij przycisk Wstecz, a następnie wyloguj się ze swojego Apple ID. Pomiń logowanie, a następnie zaloguj się po zakończeniu procesu konfiguracji!

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomtom_su

tomtom_su
  • 377 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 17 kwietnia 2024 - 13:11

Witam. Kolega poprosił mnie żeby przeinstalować mu system na komputerze jak w tytule. Zainstalowany jest na nim Mojave więc odpaliłem komputer z command+R i wszystko ładnie ruszyło. Niestety bo zalogowaniu się do apple ID i przejściu do akceptacji umowy licencyjnej nie mogę dalej przejść bo strzałka w prawo jest nieaktywna. Co mam zrobić w tej sytuacji?



#2 DanielF

DanielF
  • 5 727 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 17 kwietnia 2024 - 13:32   Najlepsza odpowiedź

kliknij przycisk Wstecz, a następnie wyloguj się ze swojego Apple ID. Pomiń logowanie, a następnie zaloguj się po zakończeniu procesu konfiguracji!


Fallout ...war, war never changes...

#3 tomtom_su

tomtom_su
  • 377 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 18 kwietnia 2024 - 21:41

kliknij przycisk Wstecz, a następnie wyloguj się ze swojego Apple ID. Pomiń logowanie, a następnie zaloguj się po zakończeniu procesu konfiguracji!

Dziękuję pomogło.



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 518 postów
  • Płeć:

Napisano 19 kwietnia 2024 - 13:40

Skoro tak, to zamykam. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych