Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iMac 21" late 2017 nie można zakończyć reinstalacji systemu.


Best Answer DanielF , 17 April 2024 - 13:32

kliknij przycisk Wstecz, a następnie wyloguj się ze swojego Apple ID. Pomiń logowanie, a następnie zaloguj się po zakończeniu procesu konfiguracji!

Go to the full post


  • This topic is locked This topic is locked
3 replies to this topic

#1 tomtom_su

tomtom_su
  • 381 posts
  • SkądWroclaw

Posted 17 April 2024 - 13:11

Witam. Kolega poprosił mnie żeby przeinstalować mu system na komputerze jak w tytule. Zainstalowany jest na nim Mojave więc odpaliłem komputer z command+R i wszystko ładnie ruszyło. Niestety bo zalogowaniu się do apple ID i przejściu do akceptacji umowy licencyjnej nie mogę dalej przejść bo strzałka w prawo jest nieaktywna. Co mam zrobić w tej sytuacji?



#2 DanielF

DanielF
  • 5760 posts
  • SkądSiedlce

Posted 17 April 2024 - 13:32   Best Answer

kliknij przycisk Wstecz, a następnie wyloguj się ze swojego Apple ID. Pomiń logowanie, a następnie zaloguj się po zakończeniu procesu konfiguracji!


Fallout ...war, war never changes...

#3 tomtom_su

tomtom_su
  • 381 posts
  • SkądWroclaw

Posted 18 April 2024 - 21:41

kliknij przycisk Wstecz, a następnie wyloguj się ze swojego Apple ID. Pomiń logowanie, a następnie zaloguj się po zakończeniu procesu konfiguracji!

Dziękuję pomogło.



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6856 posts
  • Płeć:

Posted 19 April 2024 - 13:40

Skoro tak, to zamykam. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users