
Brak „Face ID i kod” w ustawieniach
#1
Napisano 25 marca 2024 - 21:31
#2
Napisano 26 marca 2024 - 10:07
Czy telefon masz od nowości? Czy były w nim dokonywane jakiekolwiek naprawy? Na przykład wymiana ekranu wykonywana poza autoryzowaną siecią serwisową może mieć wpływ na dostępność i działanie Face ID.
Raczej nie ma możliwości, że "coś kliknęłaś i zablokowałaś". Jeżeli nie było żadnych nieautoryzowanych ingerencji, to telefon powinien być jeszcze objęty rękojmią, z której zalecam skorzystać.
#3
Napisano 26 marca 2024 - 10:25
Dokładnie jak kolega pisze. Opcji jest kilka:
- zwykła usterka urządzenia,
- efekt nieautoryzowanej naprawy,
- pochodzenie urządzenia z niewiadomego źródła, a zwłaszcza z nadwyżek magazynowych.
I nie ma opcji, abyś coś nacisnęła i zablokowała.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#4
Napisano 26 marca 2024 - 21:18
Telefon kupiłam w zeszłym tygodniu w Media Expert.
Żadnej naprawy nie było. Ponieważ to jest mój pierwszy IPhone myślałam że to może moja wina.
Dziękuję za pomoc!
Telefon jest nowiutki, kupiony w Media Expert.
Trochę się teraz rozczarowałam z”bo to mój pierwszy IPhone. Ale cóż ,skoro to usterka, to będą musieli naprawić.
Dokładnie jak kolega pisze. Opcji jest kilka:
- zwykła usterka urządzenia,
- efekt nieautoryzowanej naprawy,
- pochodzenie urządzenia z niewiadomego źródła, a zwłaszcza z nadwyżek magazynowych.
I nie ma opcji, abyś coś nacisnęła i zablokowała.
#5
Napisano 26 marca 2024 - 21:50
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#6
Napisano 26 marca 2024 - 23:24
Włączyłam suwak tutaj:
Ustawienia-Czas przed ekranem-Ograniczaj treść i prywatność
Użytkownik Anett03 edytował ten post 26 marca 2024 - 23:28
- Gregory lubi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych