Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 15PRO wadliwy ekran


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dekoder33

Dekoder33
  • 5 postów

Napisano 18 marca 2024 - 18:21

Witam, 

na początku chciałbym się przywitać i podziękować za przyjęcie na forum. 

Jestem posiadaczem iphone 15 pro od 3 tygodni. Jest to mój pierwszy telefon apple i niestety nie jestem z niego zadowolony.  Nie przepadam za półśrodkami i dość mocno przygotowałem się do zakupu tego telefonu. Za mną godziny oglądania i porównywania. Przechodząc do konkretów, chodzi o to, że kolory w moim telefonie są mdłe, a ekran sam w sobie jest dużo ciemniejszy niż te na wystawach. Próbowałem już resetować, przywracałem ustawienia fabryczne, mimo, że telefon jest NOWY. Ba, osoby przyjmujące reklamację widzą o co mi chodzi i się ze mną zgadzają, a serwis w Czechach i Bydgoszczy twierdzą, że z telefonem jest wszystko w porządku i widocznie w salonach jest złe oświetlenie. 

Czy ktoś może miał styczność z taką sytuacją? 

Jakiekolwiek podpowiedzi bardzo mile widziane. 

Jestem totalnie zawiedziony, ponieważ jest to telefon jakby się wydawało, z górnej półki i nie kosztuje mało, a ekran jest jak w chińskiej podróbce. 

Zdjęcie nie pokazuje tego co widać na żywo moj telefon po prawej ma inny odcien bieli



#2 DanielF

DanielF
  • 5 744 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 18 marca 2024 - 20:53

Apple ma (miało) dwóch dostawców ekranów cieplejsze i zimniejsze i oba są poprawne. (nie wiem czy w 15 nadal tak jest) ale jeśli widzisz różnice to widocznie nadal Apple bierze od 2 dostawców ekrany.
 


Możesz jeszcze sprawdzić opcję Obniż punkt bieli - może ono sprawi, że będą kolory bardziej zimne jak preferujesz.


Użytkownik DanielF edytował ten post 18 marca 2024 - 20:54

Fallout ...war, war never changes...

#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 736 postów
  • Płeć:

Napisano 18 marca 2024 - 22:34

Jeśli ekran jest zbyt ciemny, to może być to też kwestia wyłączenia automatycznej jasności. Na ręcznym nie ma możliwości, żeby wyciągnąć te tysiące nitów. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 Dekoder33

Dekoder33
  • 5 postów

Napisano 19 marca 2024 - 20:29

Telefon wrócił bez naprawy, nie widzą żadnego problemu. Pojechał trzeci raz na rękojmi do media, może to coś zmieni.


Zdjęcie ekranu telefonu w sklepie i mój po prawej. 

Załączone pliki



#5 gregin

gregin
  • 42 postów

Napisano 19 marca 2024 - 20:48

A gdzie go kupiłeś? 



#6 Dekoder33

Dekoder33
  • 5 postów

Napisano 19 marca 2024 - 20:50

A gdzie go kupiłeś? 

Media Markt i tam aktualnie został zgłoszony na rękojmi.  Wcześniej, na wsparcie online następnie idream..



#7 DanielF

DanielF
  • 5 744 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 19 marca 2024 - 22:08

https://pocketnow.co...iphone-display/ zmieniałeś te ustawienia?


Fallout ...war, war never changes...

#8 Dekoder33

Dekoder33
  • 5 postów

Napisano 20 marca 2024 - 00:35

https://pocketnow.com/how-change-color-temperature-your-iphone-display/ zmieniałeś te ustawienia?

Nie, telefon czysty w ustawieniach i wyzerowany.



#9 landr

landr
  • 1 395 postów

Napisano 20 marca 2024 - 08:11

Próbowałeś w ustawieniach ekranu wyłączyć True Tone? lub w Night Shift regulować odcień chłodniejszy-cieplejszy?



#10 Dekoder33

Dekoder33
  • 5 postów

Napisano 20 marca 2024 - 08:15

Nie, telefon czysty w ustawieniach i wyzerowany.

Tak, zero różnicy, robiłem to Ja oraz osoby z salonow Apple przy każdych zmianach różnica między ekranami była widzialna.



#11 zorr

zorr
  • 47 postów

Napisano 21 marca 2024 - 09:06

Swego czasu miałem to samo w 13 mini. Serwis oficjalny w Krakowie (obecnie 1Core) oczywiście stwierdził, że po „wnikliwych testach” wszystko jest OK i nic nie mogą zrobić.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych