Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

ip 15pro brak sieci, AirDrop nie działa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 maruniek

maruniek
  • 2 postów

Napisano 01 marca 2024 - 14:43

Witam, posiadam ip15pro od miesiąca i nagle zauważyłem "brak sieci" a w dalszym korzystaniu nie dało się również odbierać albo przesyłać przez AirDrop. Telefon oddałem do serwisu i został dziś z serwisu odesłany do centrum serwisowego Apple. Czy zetknął się ktoś z was już z takim problemem? Czy to poważna usterka jak na miesięczny telefon flagowy? Wiecie czego może dotyczyć taka naprawa?



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 509 postów
  • Płeć:

Napisano 01 marca 2024 - 18:39

Co dokładnie to gdybanie. Być może padła antena lub jakiś układ z nią związany. Przyjdzie z serwisu, to dostaniesz w pakiecie diagnozę (zapewne). 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 maruniek

maruniek
  • 2 postów

Napisano 06 marca 2024 - 07:36

Odpowiadam w razie jakby ktoś miał ten sam problem/usterkę. Telefon został wysłany do centrum serwisowego w piątek a we wtorek już czekał na mnie nowy ip do odbioru. Wszystko działa bardzo sprawnie. W przypadku takiej wady  urządzenie jest bardzo często wymieniane na nowe.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych