Witam, posiadam ip15pro od miesiąca i nagle zauważyłem "brak sieci" a w dalszym korzystaniu nie dało się również odbierać albo przesyłać przez AirDrop. Telefon oddałem do serwisu i został dziś z serwisu odesłany do centrum serwisowego Apple. Czy zetknął się ktoś z was już z takim problemem? Czy to poważna usterka jak na miesięczny telefon flagowy? Wiecie czego może dotyczyć taka naprawa?
ip 15pro brak sieci, AirDrop nie działa
#1
Napisano 01 marca 2024 - 14:43
#2
Napisano 01 marca 2024 - 18:39
Co dokładnie to gdybanie. Być może padła antena lub jakiś układ z nią związany. Przyjdzie z serwisu, to dostaniesz w pakiecie diagnozę (zapewne).
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 06 marca 2024 - 07:36
Odpowiadam w razie jakby ktoś miał ten sam problem/usterkę. Telefon został wysłany do centrum serwisowego w piątek a we wtorek już czekał na mnie nowy ip do odbioru. Wszystko działa bardzo sprawnie. W przypadku takiej wady urządzenie jest bardzo często wymieniane na nowe.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych