Dla nakreślenia sytuacji:
Używam czytnika e-booków (Kindle) - kiedy kupię książkę i ściągnę ją na komputer, wysyłam ją sobie na Kindle korzystając ze specjalnego adresu e-mail.
Amazon stosuje weryfikację: kiedy wyślę książkę na Kindle, dostaję mail z Amazon Kindle Support z prośbą o weryfikację - dopiero kiedy kliknę na link podany w tym mailu, plik zostaje przesłany na czytnik.
Od dłuższego czasu takie maile weryfikacyjne (przychodzące z adresu do-not-reply@amazon.com) nieodmiennie lądują w spamie. W ustawieniach Poczty, w dziale "Reguły", mam stworzoną regułę "biała lista" - adresów, które zawsze powinny trafiać do skrzynki "Przychodzące", a nie do spamu. Dopisałem do tej reguły wszystkie maile z domeny @amazon.com - czyli w regule jest, że "gdy pole 'od' zawiera '@amazon.com' - wykonaj następujące czynności: Przenieś wiadomość do skrzynki 'Przychodzące' ”.
MIMO TO kolejne maile weryfikacyjne trafiają do spamu - tak, jakby Poczta ignorowała tę regułę. Z czego to może wynikać? Czy coś robię źle?
Mac mini jak w podpisie, Sonoma 14.2.1
Edited by janhalb, 06 February 2024 - 10:42.