Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zdjęcia nie synchronizują się z icloud, komunikat oczekiwanie.


Najlepsza odpowiedź winmaciek , 30 grudnia 2023 - 22:13

Może to być kwestia jakości łącza. Jak jest słabe, to trzeba najlepiej podłączyć do zasilania i zostawić na chwilę. Jak nie pomoże, to sprawdzić czy nie ma jakiegoś przełącznika „synchronizuj teraz” (tak jak w zdjęciach się pojawia na dole), ewentualnie zrestartować. 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rafjakiś31

Rafjakiś31
  • 8 postów

Napisano 30 grudnia 2023 - 15:50

Witam, Mam problem ze zrozumieniem jak dokładnie działa icoud. Mam podstawowy pakiet, wyłączoną automatyczną synchronizację ale chciałbym ręcznie wysłać parę zdjęć do folderu utworzonego na icloud z zamysłem żeby sobie je pobrać na komputerze z windowsem . Jednak po wybraniu zdjęć i opcji " eksportuj niezmodyfikowany oryginał " i zapisaniu ciągle jest "oczekuję " i tak od kilku godzin, nawet czasami  do jednego dnia. Dodam że chodzi dosłownie o 5 -6 zdjęć. Mam włączoną opcje wysyłania przez sieć komórkową, nie mam obecnie wi-fi . Nie wiem jak poradzić sobie z tym problemem, Stary telefon na androidzie wysyłał natychmiast na dysk google. 

 

Zastanawiam się jaka jest też różnica pomiędzy zapisywaniem "eksportuj niezmodyfikowany oryginał "  a opcją " zapisz w plikach " 

 

Będę wdzięczy za porady. 

 



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 664 postów
  • Płeć:

Napisano 30 grudnia 2023 - 18:50

A masz włączone dane komórkowe dla iCloud Drive konkretnie? Domyślnie jest to, jeśli dobrze pamiętam, wyłączone. Do znalezienia w Ustawieniach –> Dane komórkowe i na samiutkim dole, trzeci suwak od dołu.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 Rafjakiś31

Rafjakiś31
  • 8 postów

Napisano 30 grudnia 2023 - 21:41

A masz włączone dane komórkowe dla iCloud Drive konkretnie? Domyślnie jest to, jeśli dobrze pamiętam, wyłączone. Do znalezienia w Ustawieniach –> Dane komórkowe i na samiutkim dole, trzeci suwak od dołu.

Mam to włączone właśnie, dlatego dziwi mnie że to tak długo trwa, wreszcie się zgrały od wczoraj. nie wiem czym to jest spowodowane. Tak samo mam problem z powiadomieniami aktualizacji (nic nie przychodzi że są dostępne pomimo że są ) jak i z backupem też nie chce robić przez sieć. Możliwe że po prostu internet jest za słaby i jakoś nie robi ? zazwyczaj szału nie ma gdzieś 2 Mbps  w szczycie jest 5 a czasami potrafi być 0.5 ... w play. 

 

Czy to możliwe że jakoś odcina usługi ? bo już przejrzałem wszystkie ustawienia i kończą mi się pomysły. 



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 664 postów
  • Płeć:

Napisano 30 grudnia 2023 - 22:13   Najlepsza odpowiedź

Może to być kwestia jakości łącza. Jak jest słabe, to trzeba najlepiej podłączyć do zasilania i zostawić na chwilę. Jak nie pomoże, to sprawdzić czy nie ma jakiegoś przełącznika „synchronizuj teraz” (tak jak w zdjęciach się pojawia na dole), ewentualnie zrestartować. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 Rafjakiś31

Rafjakiś31
  • 8 postów

Napisano 05 stycznia 2024 - 21:18

Może to być kwestia jakości łącza. Jak jest słabe, to trzeba najlepiej podłączyć do zasilania i zostawić na chwilę. Jak nie pomoże, to sprawdzić czy nie ma jakiegoś przełącznika „synchronizuj teraz” (tak jak w zdjęciach się pojawia na dole), ewentualnie zrestartować. 

Problem chyba rozwiązany faktycznie po podłączeniu pod dobry internet poszło od razu. Dzięki za pomoc. 



#6 winmaciek

winmaciek
  • 6 664 postów
  • Płeć:

Napisano 05 stycznia 2024 - 21:38

To super, dzięki za potwierdzenie. Skoro działa, to zamykam. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych