Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wymiana baterii w serwisie pogwarancyjym


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 xteesx

xteesx
  • 2 postów

Napisano 09 grudnia 2023 - 23:50

Cześć wszystkim, oddałem iphone 12 mini na wymianę baterii (79%) do serwisu pogwarancyjnego cieszącego się pozytywnymi opiniami.

Po wymianie kondycja baterii w ustawieniach wskazuje na pojemność 100% oraz nie ma komunikatu.

Po podłączeniu urządzenia do komputera i w celu sprawdzenia go programem 3utools, nadal wskazuje starą baterie, cykle ładowania oraz jej pojemnośc (79%)

Z zapytaniem do serwisu, dlaczego program wskazuje takie dane na temat baterii, uzyskałem odpowiedź, żeby była widoczna aktualna pojemnośc baterii w programie, potrzebna jest dodatkowa wpinka zaprogramowana przy baterii, która najszczęściej powoduje problemy z ładowaniem lub tez resetowaniem telefonu przy najnowszym iOS (17 ++ ) dlatego serwis ich nie daje.

Co o tym myślicie, mogło tak być? Bateria została wymieniona czy racze scam?



#2 MC_

MC_
  • 6 911 postów

Napisano 10 grudnia 2023 - 12:38

Pewnie została wymieniona, ale wuj wie na co. Stąd rzeźbienie we wpinkach.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 867 postów
  • Płeć:

Napisano 10 grudnia 2023 - 15:25

"Serwis pogwarancyjny" to jest jakiś marketingowy bełkot. Serwisy dzielą się na autoryzowane i nieautoryzowane. Te pierwsze wymieniają baterię na oryginalną od Apple. Oczywiście także i po upływie okresu gwarancyjnego, dopóki dany model jest objęty wsparciem producenta. Pozostałe wymieniają na różnego rodzaju zamienniki, na ogół wątpliwej jakości i proweniencji. Nigdy na oryginały. Twoje problemy wynikają z tego, że zdecydowałeś się na właśnie tę ścieżkę.


  • adamski.ab lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych