Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 14 - - telefon nie jest dozwolony


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 botr

botr
  • 8 postów

Napisano 09 grudnia 2023 - 14:47

Gdy włożę kartę playa lub plusa mam komunikat w ustawieniach w sieci - telefon nie jest dozwolony

W sieci T-mobile działa bez problemu 

Byłem już w playu - żadnej pomocy 

T-mobile żadnej pomocy 

wszystkie strony gdzie można sprawdzić czy telefon nie ma jakiś rat są czyste  

ispot apple tez za bardzo mądrego nic powiedział

 

Jeden ze sprzedawców tylko twierdzi że są to blokady zakładane przez operatów aby niehandlowy telefonami  

 

Mógłby ktoś podpowiedzieć jak to załatwić 

 

#2 DanielF

DanielF
  • 5 748 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 09 grudnia 2023 - 19:22

Nie podałeś czy kupiłeś bezpośrednio czy to kolejna okazja z Allegro lub komisu.
Podaj IMEI może ktoś Ci go sprawdzi. Lepiej oddać tam gdzie został kupiony z powodem zwrotu WADA PRAWNA - telefon nie spłacony (na raty) lub kradziony/zgłoszony jako utracony u ubezpieczyciela
Szukaj lepiej dowodu zapłaty bo zwykle kończy się to wyjaśnieniami na komendzie i utratą telefonu.


Użytkownik DanielF edytował ten post 09 grudnia 2023 - 19:23

Fallout ...war, war never changes...

#3 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 956 postów
  • Płeć:

Napisano 09 grudnia 2023 - 19:45

Jeden ze sprzedawców tylko twierdzi że są to blokady zakładane przez operatów aby niehandlowy telefonami 

Sprzedawcą właściwym do rozwiązania Twojego problemu jest ten, u którego nabyłeś telefon. T-Mobile, iSpot itd, nie są tutaj stroną i nie ma sensu, żebyś oczekiwał od nich wsparcia. Najlepszym dla Ciebie scenariuszem będzie, jeżeli uda Ci się zwrócić telefon. W najgorszym przypadku wtopiłeś na tej "okazji" trochę kasy. Przynajmniej jakaś nauczka.



#4 botr

botr
  • 8 postów

Napisano 09 grudnia 2023 - 21:41

ale byłem już u wszystkich operatorów sprawdzali swoje blacklisty - i wszędzie imei jest czysty 

w poniedziałek mam umówioną rozmowę z suportem apple - może on cos powie bo reszta to sprzewczyki i nic nie potrafią 


Jak by ktoś mógł sprawdzić to bardzo bym bym wdzięczny 

354715680345795



#5 JMarcin

JMarcin
  • 20 postów

Napisano 09 grudnia 2023 - 22:50

... Jak by ktoś mógł sprawdzić to bardzo bym bym wdzięczny  354715680345795

Z ciekawości sprawdziłem ten IMEI na kilku stronach - faktycznie, wszędzie wygląda OK. Gdzie kupowałeś tą 14-stkę ??


iPhone 13 White 128GB  /  MacBook Pro 15.2 (A1989)  / iPad 10-gen


#6 botr

botr
  • 8 postów

Napisano 10 grudnia 2023 - 14:50

Z ciekawości sprawdziłem ten IMEI na kilku stronach - faktycznie, wszędzie wygląda OK. Gdzie kupowałeś tą 14-stkę ??

w ispot pierwszy właściciel w katowicach.   



#7 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 956 postów
  • Płeć:

Napisano 10 grudnia 2023 - 14:55

w ispot pierwszy właściciel w katowicach.

No to skoro tak, to zareklamuj telefon z tytułu rękojmi u nich. Masz na to 2 lata od zakupu, więc jeszcze nie minęło.



#8 botr

botr
  • 8 postów

Napisano 10 grudnia 2023 - 15:01

trochę nieprecyzyjnie napisałem ..pierwszy właściciel kupił go w ispot , a ja jestem drugim włąścicielem . Na jutro mam zamówioną rozmowę telefoniczną suportem zgłoszoną przez wsporcie w telefonie. Ale chyba nie będzie chciał gadać jak nie jetem pierwotnym właścicielem  



#9 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 956 postów
  • Płeć:

Napisano 10 grudnia 2023 - 15:28

pierwszy właściciel kupił go w ispot

Nie chcę krakać, ale mam przeczucie, że to nie jest prawda. W sensie, że zostałeś wprowadzony w błąd.



#10 botr

botr
  • 8 postów

Napisano 10 grudnia 2023 - 15:42

nie mam takich podstaw aby tak myśleć , osobiście byłem w playu, t-mobile itp.   skanowali imeil w poszukiwaniu blokad i obciążeń i nic nie znależli. 

Były wlasciciel jak nie znajde rozwiązania tez słuzy pomocą 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych