W AppleID mam ustawiony region na USA, choć ja nigdy tego nie ustawiałam.
Przy próbie zmiany z podaniem wszystkich danych odrzuca z informacją że nie można było przyjąć metody płatności. Podane dane prawidłowe na dwóch różnych komputerach to samo. Jak rozwiązać ten problem? Proszę o pomoc.
brak mozliwości zmiany regionu w AppleID
#1
Napisano 30 listopada 2023 - 19:20
#2
Napisano 30 listopada 2023 - 19:42
Proponuję kontakt z AppleCare. Oni mogą więcej.
- Agam2021 lubi to
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 30 listopada 2023 - 19:50
Proponuję kontakt z AppleCare. Oni mogą więcej.
Dziękuję, tylko że mi już Applecare wygasł jakiś czas temu, chciałam kupić nowy sprzęt i nie mogę.
Chciałam założyć nowe konto AppleID z innym adresem mailowym i też nie mogę: "W tej chwili nie można stworzyć Twojego konta".
Z tego co doczytałam chyba nie ma limitu kont.
Użytkownik Agam2021 edytował ten post 30 listopada 2023 - 20:00
#4
Napisano 30 listopada 2023 - 20:21
Dziękuję, tylko że mi już Applecare wygasł jakiś czas temu.
Myślę, że chodzi o Apple Support. Spokojnie możesz tam dzwonić.
- winmaciek i Agam2021 lubią to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych