W AppleID mam ustawiony region na USA, choć ja nigdy tego nie ustawiałam.
Przy próbie zmiany z podaniem wszystkich danych odrzuca z informacją że nie można było przyjąć metody płatności. Podane dane prawidłowe na dwóch różnych komputerach to samo. Jak rozwiązać ten problem? Proszę o pomoc.
brak mozliwości zmiany regionu w AppleID
#1
Posted 30 November 2023 - 19:20
#2
Posted 30 November 2023 - 19:42
Proponuję kontakt z AppleCare. Oni mogą więcej.
- Agam2021 likes this
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Posted 30 November 2023 - 19:50
Proponuję kontakt z AppleCare. Oni mogą więcej.
Dziękuję, tylko że mi już Applecare wygasł jakiś czas temu, chciałam kupić nowy sprzęt i nie mogę.
Chciałam założyć nowe konto AppleID z innym adresem mailowym i też nie mogę: "W tej chwili nie można stworzyć Twojego konta".
Z tego co doczytałam chyba nie ma limitu kont.
Edited by Agam2021, 30 November 2023 - 20:00.
#4
Posted 30 November 2023 - 20:21
Dziękuję, tylko że mi już Applecare wygasł jakiś czas temu.
Myślę, że chodzi o Apple Support. Spokojnie możesz tam dzwonić.
- winmaciek and Agam2021 like this
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users