Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

brak mozliwości zmiany regionu w AppleID


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Agam2021

Agam2021
  • 18 postów

Napisano 30 listopada 2023 - 19:20

W AppleID mam ustawiony region na USA, choć ja nigdy tego nie ustawiałam.
Przy próbie zmiany z podaniem wszystkich danych odrzuca z informacją że nie można było przyjąć metody płatności. Podane dane prawidłowe na dwóch różnych komputerach to samo. Jak rozwiązać ten problem? Proszę o pomoc.



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 752 postów
  • Płeć:

Napisano 30 listopada 2023 - 19:42

Proponuję kontakt z AppleCare. Oni mogą więcej. 


  • Agam2021 lubi to

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 Agam2021

Agam2021
  • 18 postów

Napisano 30 listopada 2023 - 19:50

Proponuję kontakt z AppleCare. Oni mogą więcej. 

Dziękuję, tylko że mi już Applecare wygasł jakiś czas temu, chciałam kupić nowy sprzęt i nie mogę.

Chciałam założyć nowe konto AppleID z innym adresem mailowym i też nie mogę: "W tej chwili nie można stworzyć Twojego konta".
Z tego co doczytałam chyba nie ma limitu kont.


Użytkownik Agam2021 edytował ten post 30 listopada 2023 - 20:00


#4 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 897 postów
  • Płeć:

Napisano 30 listopada 2023 - 20:21

Dziękuję, tylko że mi już Applecare wygasł jakiś czas temu.

Myślę, że chodzi o Apple Support. Spokojnie możesz tam dzwonić.


  • winmaciek i Agam2021 lubią to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych