Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMessage - Błąd wysyłania wiadomości


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 untaztood

untaztood
  • 564 postów

Napisano 07 listopada 2023 - 19:34

Mam bardzo specyficzny problem z iMessage.

Mam dwa telefony - iPhone 14Pro (nr 601203...) i iPhone X (nr 601303....)

 

Aktywowane iMessage na dwóch telefonach. Od tygodnia jednak nie mogę wysłać iMessage z 14Pro z numerem 601203...

Mogę za to wysłać z tego numeru, ale przy pomocy iPhone X (Ustawione rozpoczynanie konwersacji z nr taki jaki ma 14Pro)

Jak wyślę, to taka wiadomość wyświetla się jako wysłana w 14Pro. Gdy próbuję wysłać z 14Pro - wywala błąd niewysłanej wiadomości i wykrzyknik.

Gdy przekładam karty SIM i aktywuję na nowo iMessage to sytuacja się powtarza, ale tym razem z X - nie mogę wysłać wiadomości, jak jest włożona karta SIM z numerem 601203...

14Pro bez problemu wtedy wysyła iMessage - nawet wyświetlając nadawcę nr 601203...

 

Reasumując:
Gdy włożona jest karta SIM z numerem 601202... nie mogę wysłać iMessage z tego telefonu. Niezależnie czy telefon jest zalogowany do sieci Plus, czy do Wifi (internet jest)
Gdy wyślę iMessage z innego telefonu to przychodzą na dwa urządzenia.

Co zrobiłem:
Reset ustawień sieciowych

Reset urządzeń

Wyłączenie/włączenie iMessage

Zmiana hasła do iCloud.

Nic nie pomogło. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?


Użytkownik untaztood edytował ten post 07 listopada 2023 - 19:40

 iPhone 13 Pro 256GB  Mac mini (Late 2014)  Apple Watch6 44mm  AppleTV 4K


#2 untaztood

untaztood
  • 564 postów

Napisano 10 listopada 2023 - 17:59

Dzwoniłem do supportu. Mój numer został zbanowany, bo był zidentyfikowany jako wysyłający spam. Odblokowanie przez technika niewiele dało, ale poczekam z tematem jeszcze.

 iPhone 13 Pro 256GB  Mac mini (Late 2014)  Apple Watch6 44mm  AppleTV 4K


#3 Blue

Blue
  • 539 postów
  • SkądPoznań, Warszawa, Murcia ES

Napisano 10 listopada 2023 - 19:22

Ja dawno dawno, wieki temu już, więc mogło się wiele zmienić - bawiłem się dwoma telefonami i przekładałem te kartę w te i we wte bo ciągle do czegoś mi było to potrzebne, nie pamietam już po co, ale musiałem. No i po jakimś czasie imessage błąd. Tylko na jednym telefonie jak u Ciebie. Telefon - zablokowali, bo system uznał, że takie zachowanie jest podejrzane. Oczywiście konsultant nic nie mógł zrobić, gadałem potem z kimś wyżej i ten ktoś niby odblokował, ale uprzedził, że to może potrwać 24-48h zanim zacznie konto działać. Zaczęło działać po nieco ponad dobie od tej akcji.

 

Inny przypadek nieco, dawno temu, pewnie niewiele pomogę. Jak za te 2 dni nic się nie zmieni to męczyć infolinię i tyle.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych