Mam bardzo specyficzny problem z iMessage.
Mam dwa telefony - iPhone 14Pro (nr 601203...) i iPhone X (nr 601303....)
Aktywowane iMessage na dwóch telefonach. Od tygodnia jednak nie mogę wysłać iMessage z 14Pro z numerem 601203...
Mogę za to wysłać z tego numeru, ale przy pomocy iPhone X (Ustawione rozpoczynanie konwersacji z nr taki jaki ma 14Pro)
Jak wyślę, to taka wiadomość wyświetla się jako wysłana w 14Pro. Gdy próbuję wysłać z 14Pro - wywala błąd niewysłanej wiadomości i wykrzyknik.
Gdy przekładam karty SIM i aktywuję na nowo iMessage to sytuacja się powtarza, ale tym razem z X - nie mogę wysłać wiadomości, jak jest włożona karta SIM z numerem 601203...
14Pro bez problemu wtedy wysyła iMessage - nawet wyświetlając nadawcę nr 601203...
Reasumując:
Gdy włożona jest karta SIM z numerem 601202... nie mogę wysłać iMessage z tego telefonu. Niezależnie czy telefon jest zalogowany do sieci Plus, czy do Wifi (internet jest)
Gdy wyślę iMessage z innego telefonu to przychodzą na dwa urządzenia.
Co zrobiłem:
Reset ustawień sieciowych
Reset urządzeń
Wyłączenie/włączenie iMessage
Zmiana hasła do iCloud.
Nic nie pomogło. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
Użytkownik untaztood edytował ten post 07 listopada 2023 - 19:40