Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

RunGap przestał synchronizować się z Garmin


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 947 postów
  • Płeć:

Napisano 26 września 2023 - 13:39

Szukam potwierdzenia, czy problem jest po mojej stronie, czy to jakaś ogólniejsza padaka.

Jeszcze wczoraj aplikacja RunGap bez problemu synchronizowała treningi z Garmin Connect. Dziś od rana mam w aplikacji komunikat o niepoprawnym logowaniu do Garmina. Może ktoś z Was potwierdzić, czy to działa?

#2 damianmajk

damianmajk
  • 769 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 26 września 2023 - 14:12

U mnie logowanie w RunGap do Garmin Connect działa bez problemu - przed chwilą sprawdzałem. Natomiast nic nie synchronizowałem, więc tego nie sprawdzę. AW jednak sprzedaję, więc nie mam jak zweryfikować niestety.



#3 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 947 postów
  • Płeć:

Napisano 26 września 2023 - 14:18

Dzięki! To wystarczy, bo u mnie wywala się już na logowaniu, zanim jeszcze zacznie cokolwiek synchronizować. Nawet odpiąłem konto Garmin i chciałem podpiąć ponownie, ale nic z tego.

Ech, pewnie będę musiał wywalić całą apkę, ciekawe tylko, czy mi wtedy nie zduplikuje treningów.

#4 damianmajk

damianmajk
  • 769 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 26 września 2023 - 14:21

Dzięki! To wystarczy, bo u mnie wywala się już na logowaniu, zanim jeszcze zacznie cokolwiek synchronizować. Nawet odpiąłem konto Garmin i chciałem podpiąć ponownie, ale nic z tego.

Ech, pewnie będę musiał wywalić całą apkę, ciekawe tylko, czy mi wtedy nie zduplikuje treningów.

Z tym jest niestety zawsze zabawa. Przestałem już liczyć ile mam dubli w apple fitness ze stravy, GC i apple. I tak bazuję tylko na garmin connect, więc reszta mnie nie interesuje. Ale raczej pewne, że będziesz miał duble.



#5 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 947 postów
  • Płeć:

Napisano 23 października 2023 - 19:24

Dla zainteresowanych: Tym razem synchronizacja RunGap <-> Garmin się posypała wszystkim i nie do końca wiadomo, czy dev będzie w stanie to naprawić. Tutaj oficjalny komunikat:

https://rungap.zende...ARY-WORKAROUND-

#6 Ament

Ament
  • 505 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 26 października 2023 - 13:01

O! Dzięki za info, bo myślałem, że tylko u mnie padło. Nawet robiłem ponowną instalację apki + logowania.

Widać trzeba czekać do min. 6-go listopada  :mellow:


 Macbook / iPad Pro / iPhone / Watch

#7 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 947 postów
  • Płeć:

Napisano 26 października 2023 - 13:34

Widać trzeba czekać do min. 6-go listopada  :mellow:

Jestem raczej sceptyczny, czy uda się to rozwiązać. Garmin nie ma żadnego interesu w tym, żeby wpuszczać na swoją darmową platformę aktywności rejestrowane za pomocą sprzętu innego, niż ich własny. Podejrzewam, że to jest celowe działanie Garmina, żeby ograniczyć takie praktyki. Co innego np. Strava, która nie utrzymuje się ze sprzedaży własnego sprzętu tylko z płatnych subskrypcji. Garmin Connect istnieje tylko po to, żeby użytkownicy ich sprzętu mogli z niego w pełni korzystać. No i oczywiście kupować nowe zabawki od czasu do czasu.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych