Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak powiadomień o płatności blikiem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lemerap

Lemerap
  • 6 postów

Napisano 12 września 2023 - 13:16

Cześć,

 

mam uciążliwy problem po ostatnich aktualizacjach systemu oraz samej apki - IKO. W momencie gdy zamawiam coś z allegro, wybieram opcję płatności BLIK z kodem, podaję kod i mogę w nieskończoność czekać za powiadomieniem z IKO. Muszę wejść w samą aplikację i dopiero wtedy wyskakuje możliwość potwiedzenia. Czy ktoś ma podobny problem? Próbowałem przeinstalować, skonfigurować konto na nowo, tryb oszczędzania baterii wyłączony i powiadomienia w aplikacji włączone.



#2 Blue

Blue
  • 556 postów
  • SkądPoznań, Warszawa, Murcia ES

Napisano 12 września 2023 - 16:43

Zgłoś to do supportu autora aplikacji, zwłaszcza jeżeli powiadomienia z innych aplikacji działają bez większych opóźnień. Stawiam, że sieć jest ok.



#3 Lemerap

Lemerap
  • 6 postów

Napisano 12 września 2023 - 16:50

Zgłaszałem przez aplikację, odpisali, że mam wykonać kroki takie jak powyżej, czyli odinstalować aplikację i dodać konto na nowo, wyłączyć oszczędzanie energii i sprawdzić czy powiadomienia są włączone w aplikacji. Zamknęli temat i tyle z rozwiązania. Podejrzewam, że to błąd aplikacji tak jak wyszukiwanie transakcji w historii.

Nie ma znaczenia czy sieć komórkowa czy wifi. 



#4 Jenna

Jenna
  • 1 postów

Napisano 29 września 2023 - 08:45

Czy poradziłeś sobie z tym problemem? Mam identycznie z IKO. Przeszłam przez 6 rozmów z infolinią skończyło się pismem odpowiedzieli że mam problem z powiadomieniami, co prawda nie jest. Nie wiem co mogę zrobić, strasznie to wkurzające.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych