Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Odblokowanie telefonu Iphone.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 antek12432

antek12432
  • 4 postów

Napisano 07 września 2023 - 20:56

Witam, jestem świeżym użytkownikiem iphone 14, nie owijajac w bawełne zapomniałem kodu do telefonu i w tym momencie jest on zablokowany. Nie mam włączonej opcji wymazanie danych w momencie blokady na głównym ekranie, nie zalogowałem się rownież na komputerze na aplikacji itunes co teraz jest niemożliwe bo gdy próbuje to zrobic musze wpisac kod z numeru własnie tego telefonu (chyba że do wymazania danych nie jest potrzebne logowanie na itunes). Na stronie apple znalazłem jakąś forme weryfikacji danych aby uaktualnić mój telefon gdzie musiałem potwierdzić swoja tożsamość. Mają się do mnie odezwać jutro, jednak jestem ciekaw czy telefon jest do odratowania czy pozostało mi tylko liczyć na to ze przypomne sobie hasło (chyba że mam nie próbowac więcej razy bo jestem aktualnie już na godzinnej blokadzie). Liczę na pomoc z góry dziękuję.



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 666 postów
  • Płeć:

Napisano 07 września 2023 - 21:10

Można wrzucić w w tryb awaryjny albo DFU, podpiąć do komputera i postawić na nowo system. Trzeba będzie podać login i hasło do Apple ID jakie było na telefonie. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 antek12432

antek12432
  • 4 postów

Napisano 07 września 2023 - 21:19

Można wrzucić w w tryb awaryjny albo DFU, podpiąć do komputera i postawić na nowo system. Trzeba będzie podać login i hasło do Apple ID jakie było na telefonie.

Problem polega na tym, że nie jestem w stanie zalogować się na żadną z usług Apple, ponieważ za każdym razem wyskakuje mi uwierzytelnianie dwuetapowe, w którym muszę wpisać kod wysłany na numer telefonu, który jest zablokowany.


Użytkownik antek12432 edytował ten post 07 września 2023 - 21:21


#4 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 818 postów
  • Płeć:

Napisano 07 września 2023 - 21:21

No to przełóż SIM do innego telefonu.

#5 antek12432

antek12432
  • 4 postów

Napisano 07 września 2023 - 21:41

No to przełóż SIM do innego telefonu.

Właśnie to próbuje zrobić dam znać jak wyjdzie.


No to przełóż SIM do innego telefonu.

Udało się zalogować do Itunes, powinienem teraz przełożyć karte sim spowrotem do zablokowanego telefonu?



#6 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 818 postów
  • Płeć:

Napisano 08 września 2023 - 05:15

Teraz to, co pisał Winmaciek. Karta SIM nie ma znaczenia.

Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 08 września 2023 - 05:17





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych