Cześć. Zakupiłem ostatnio MacBooka Pro 14" używanego, kupionego w 2022r. Posiada on Apple Care+ do czerwca 2025r. Tylko teraz mam pytanie do osób które z tego korzystały, czy serwis z tym planem ubezpieczenia bez problemu u nas przejdzie? Bo nie da się tego wykupić u nas. I druga kwestia, nie mam pierwszego dowodu zakupu laptopa czy to nie będzie problem?

Apple Care+ i obsługa tej usługi u nas
#1
Napisano 31 sierpnia 2023 - 07:11
#2
Napisano 31 sierpnia 2023 - 08:12
Nie wiem jak w innych serwisach ale u nas od lat normalnie obsługujemy AppleCare+, więc gdyby była potrzeba z tego skorzystać to zapraszam. Dowód zakupu nie jest wymagany.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#3
Napisano 31 sierpnia 2023 - 08:18
A jak jest z częstością napraw? Mam na ekranie ryskę którą czuć pod paznokciem i widać ją na białym tle, oraz kilka innych ,,wgłębień" z okruszków które odbiły się przy zamykaniu klawiatury, czy mogę zlecić naprawę tego w ramach AC+? I czy np, za jakiś czas jak zajdzie potrzeba znowu coś wymienić w matrycy to nie będzie problemów? I czy mogę zlecić wymianę baterii np jak ta już będzie miała 80% i pod koniec tej gwarancji będe chciał wymienić na nową to też będzie taka możliwość??
#4
Napisano 31 sierpnia 2023 - 08:22
To wszystko zależy od wersji AC+ bo są różne ale generalnie to nie ma limitu napraw w ramach gwarancji, a uszkodzenia mechaniczne można zgłosić dwa. Oficjalnie to takie drobne wady kosmetyczne się do tego nie kwalifikują, chyba, że faktycznie rysa jest poważna i ma wpływ na użytkowanie.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#5
Napisano 31 sierpnia 2023 - 09:45
To wszystko zależy od wersji AC+ bo są różne ale generalnie to nie ma limitu napraw w ramach gwarancji, a uszkodzenia mechaniczne można zgłosić dwa. Oficjalnie to takie drobne wady kosmetyczne się do tego nie kwalifikują, chyba, że faktycznie rysa jest poważna i ma wpływ na użytkowanie.
a nie wprowadzili już nieograniczonej liczny roszczeń? Tak jest napisane na moim Apple Care+
Włoski: AppleCare+ per iPhone comprende un numero illimitato di interventi per danni accidentali (AppleCare+ dla iPhone'a obejmuje nieograniczoną liczbę interwencji w razie przypadkowego uszkodzenia,)
#6
Napisano 31 sierpnia 2023 - 09:56
U mnie też jest coś takiego: Ochrona przed przypadkowym uszkodzeniem Nieograniczona liczba napraw w razie przypadkowego uszkodzenia
- krzysztofsds lubi to
#7
Napisano 31 sierpnia 2023 - 10:25
Stare AppleCare+ nadal mają limit dwóch incydentów. W nowszych kupionych później nie ma limitów. Po prostu jak ktoś do nas przychodzi z takim sprzętem to sprawdzamy po numerze seryjnym jaki ma pakiet. Są nawet takie gdzie trzeba zapłacić za robociznę, a pokryty jest tylko koszt części.
- krzysztofsds lubi to
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#8
Napisano 31 sierpnia 2023 - 10:48
AC+ jest honorowane na całym świecie w autoryzowanych punktach serwisowych. Jednak dużo zależy od kraju, w którym wykupiono AC+. Musisz wiedzieć w jaki kraju wykupiono i szukać warunków dla tego kraju lub po prostu zadzwonić na infolinię Apple i tak jak wspomniano, po numerze seryjnym udzielą informacji.
#9
Napisano 31 sierpnia 2023 - 10:50
Mój zakupiony jest w USA
#10
Napisano 31 sierpnia 2023 - 12:38
USA, Kanada i UK i jeszcze jakieś kraje mają najobszerniejszy zakres AC+.
Mój zakupiony jest w USA
#11
Napisano 27 września 2023 - 10:30
Posiadając wykupiony Apple Care Plus możesz udać się do dowolnego Autoryzowanego Serwisu na świecie.
W przypadku napraw pogwarancyjnych (uszkodzenie mechaniczne/kontakt z cieczą etc.) masz nieograniczoną ilośc napraw.
Najlepsze jest jednak to, że w związku z tym, iż w Polsce nie możesz zakupić pakietu Apple Care Plus nie są pobierane opłaty za naprawy pogwarancyjne!
#12
Napisano 29 września 2023 - 11:41
Posiadając wykupiony Apple Care Plus możesz udać się do dowolnego Autoryzowanego Serwisu na świecie.
W przypadku napraw pogwarancyjnych (uszkodzenie mechaniczne/kontakt z cieczą etc.) masz nieograniczoną ilośc napraw.
Najlepsze jest jednak to, że w związku z tym, iż w Polsce nie możesz zakupić pakietu Apple Care Plus nie są pobierane opłaty za naprawy pogwarancyjne!
No dobra, to teraz tak, mam te AP+ do 2025r, kupiłem go z drugiej ręki na OLX, a pierwotny właściciel kupił go w USA. I teraz tak, chciałbym wymienić matryce bo mam rysę wyczuwalną pod paznokciem oraz widoczną na białym tle, oraz jak ekran jest wyłączony dziwnie odbił się touchpad na ekranie, i nie idzie tego zmyć niczym (laptop jest zamknięty podczas pracy bo używam zewnętrznego monitora)
Byłem wczoraj w iDream i gość powiedział że oni i tak to wysyłają do centrali i tam stwierdzają czy sie nadaje. Wiesz może czy jest opcja że mi tą powierzchnie matrycy wymienią albo samą matryce? Czy muszę fizycznie ją uszkodzić? Jest jeszcze troche do końca tej gwarancji, i jak bym teraz to zrobił to pod koniec okresu jak by wymagała ponownej naprawy to jeszcze raz bym oddał, a teraz bym nakleil coś na ekran i tyle
#13
Napisano 12 grudnia 2023 - 15:47
Jeżeli ktoś kiedyś odkopie ten temat. Oddałem na Apple Care + i cały display wymienili za free, mam teraz całą górną klape nową z folią na ,,jabłku"
Zajęło to 8dni od momentu nadania w iDream do momentu odebrania laptopa
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych