Witajcie,
iPhone 12 mini zakupiony przeze mnie w listopadzie 2021 jest w jakiś sposób uszkodzony. Od jakiegoś czasu nie posiada on często połączenia z internetem, pomimo zasięgu sieci komórkowej.
Przeprowadziłem dość szczegółowe testy z użyciem kart sim z nju (Orange), Virgin Mobile (Play), Viking Mobile (Play), Plus i e-sim z T-Mobile. Problem występuje u każdego z tych operatorów.
Problem objawia się w ten sposób, że nie działają w danym momencie żadne funkcje związane z użyciem internetu. Zarówno streaming muzyki (Apple Music), jak i ładowanie stron internetowych przez przeglądarki (Safari i Brave) i komunikatory. Tak jak na załączonych screenach. Działa natomiast wykonywanie połączeń telefonicznych.
Problem występuje pomimo wgrania czystej wersji iOS przez macBooka i skonfigurowanie nowego iPhone (brak przywracania kopii zapasowej).
Wszystkie powyższe karty SIM (oprócz e-sim T-Mobile) były sprawdzone w tym samym czasie i miejscu na innych urządzeniach, głównie iPhone 7 i internet działał tam bez problemu.
Problem występuje wielokrotnie w ciągu dnia. Czasem brak internetu trwa kilkanaście sekund, czasem kilka minut, po czym strony zaczynają się ładować i działa, aż do kolejnego wystąpienia problemu.
Jeżeli w trakcie wystąpienia problemu, połączę się z siecią wifi, internet działa. Po rozłączeniu z wifi, strony ponownie się nie ładują.
Ktoś spotkał się z takim problemem?

iPhone 12 mini brak internetu mimo zasięgu.
Rozpoczęty przez
Adi.
, 09 sie 2023 09:51
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych