Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Konfiguracja konta pocztowego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 gadzeciarz_z_rozsadku

gadzeciarz_z_rozsadku
  • 103 postów

Napisano 26 lipca 2023 - 15:10

Chciałbym na iPadzie mieć możliwość odbierania poczty służbowej. Poczta znajduje się na serwerze o365. Po wybraniu opcji Microsoft Exchange widzę pocztę ze stycznia, natomiast kiedy wysyłam z iPhone'a do iPada na to konto wiadomość testową, ta nie przychodzi.  Podobnie jest z kontaktami, cały czas mogę wysyłać wiadomości do kontaktów prywatnych- wpisanych w telefonie.

 

Czy powinienem usunąć to konto i wybrać inny sposób konfiguracji konta?


Użytkownik gadzeciarz_z_rozsadku edytował ten post 26 lipca 2023 - 15:26


#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 755 postów
  • Płeć:

Napisano 26 lipca 2023 - 15:35

Exchange on-prem, hybrydowy czy online? Logowanie przez SSO Microsoftowe czy jakoś inaczej? Może administrator poblokował?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych