Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak pamięci w iPhone gdzie szukać powodu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 20 lipca 2023 - 22:08

Witam,tak jak na zdjęciu widać w telefonie od żony brakuje miejsca na zdjęcia. Dodam że oboje mamy te same pojemności telefonów jednakże u mnie przy większej ilości zdjęć jest wolne jeszcze 64GB miejsca,a u niej przy mniejszej ilości zdjęć brakuje tego miejsca. Ktoś podpowie gdzie jest problem ze zdjęcia tak dużo jej zajmują, poniżej screen jak wyglądają ustawienia w aplikacji zdjęcia.

 

Żona ma pakiet 2TB icloud a ja 200GB.

 

https://zapodaj.net/plik-7ktwh7i23R

 

https://zapodaj.net/plik-IBuXzZ2nVZ

 


Own your way.....


#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 546 postów
  • Płeć:

Napisano 20 lipca 2023 - 23:52

Kontynuując, jaki jest status synchronizacji w aplikacji Zdjęcia?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 781 postów

Napisano 21 lipca 2023 - 08:20

Żona może mieć specyficzny sposób używania telefonu - np. wyłącza wifi na noc albo w ogóle i nie synchronizuje zdjęć przez LTE. Jak napisał win maciek. Wejdź na telefonie w zdjęcia, biblioteka, wszystko i na dole zobacz jaki jest stan synchronizacji. Zostaw telefon pod wifi i z zasilaniem.

 

I rada dodatkowa - jak żona nie ma 1,8 TB danych to można połączyć się z nią w rodzinę i mieć jeden pakiet 2TB - dane są rozdzielone - żona nie zobaczy twoich jeśli jej nie pozwolisz, a łatwiej się dzielić rodzinnymi zdjęciami no i taniej.



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 546 postów
  • Płeć:

Napisano 21 lipca 2023 - 09:06

A to bardzo dobra uwaga z chmurą rodzinną, popieram. I dodatkowo możecie sobie wtedy założyć współdzieloną bibliotekę zdjęć. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 01 sierpnia 2023 - 15:38

Żona może mieć specyficzny sposób używania telefonu - np. wyłącza wifi na noc albo w ogóle i nie synchronizuje zdjęć przez LTE. Jak napisał win maciek. Wejdź na telefonie w zdjęcia, biblioteka, wszystko i na dole zobacz jaki jest stan synchronizacji. Zostaw telefon pod wifi i z zasilaniem.

 

I rada dodatkowa - jak żona nie ma 1,8 TB danych to można połączyć się z nią w rodzinę i mieć jeden pakiet 2TB - dane są rozdzielone - żona nie zobaczy twoich jeśli jej nie pozwolisz, a łatwiej się dzielić rodzinnymi zdjęciami no i taniej.

 

112 zdjęc się synchronizuje z chwilą obecną. No ale nikt nie powie że te 112 zdjęć aż tyle zajmuje.


Own your way.....


#6 winmaciek

winmaciek
  • 6 546 postów
  • Płeć:

Napisano 01 sierpnia 2023 - 22:45

A jest jakiś postęp w tej synchronizacji? Zmniejsza się ta liczba zdjęć jak telefon zostanie podpięty do sieci i szybkiego Wi-Fi? Bo ta liczba niekoniecznie musi być reprezentatywna. I jak telefon jest tak zapchany, to może w ogóle się nie zsynchronizować. Zacząłbym od jakiegokolwiek zwolnienia przestrzeni (np. odinstalowanie tymczasowo aplikacji) i zobaczenie czy cokolwiek ruszy. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych