AirPods pro 2 - przypisane do konta Apple id
#1
Napisano 17 czerwca 2023 - 11:57
Powiedzcie mi proszę.
Czy posiadając AirPods pro 2 powinienem je widzieć na liście urządzeń wchodząc w ustawienia — imię i nazwisko — i na samym dole powinny być widoczne ? Widzę tylko tam telefon i zegarek.
W aplikacji znajdź widzę tez słuchawki.
Chodzi mi o 100% pewność ze słuchawki są przypisane do mojego Apple id. Wcześniej był komunikat, ze nie są wylogowane z innego urządzenia (faktycznie były kiedyś podpięte gdzie indziej i nie mam pewności czy sie odpięły)
Jak to sobie potwierdzić, co jest 100% wyznacznikiem ?
#2
Napisano 17 czerwca 2023 - 12:37
Nie, nie powinny być widoczne, ja tam mam tylko iPhone'a, Watcha, iPada i Macbooka.
Sprawdź w aplikacji "Znajdź".
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#3
Napisano 20 czerwca 2023 - 12:51
W aplikacji znajdź są raz widoczne a raz jest ze nieukończona konfiguracja i nie widać polaczenia
Foto w załączeniu
Załączone pliki
#4
Napisano 20 czerwca 2023 - 13:06
A możesz rozwinąć tę myśl?
Wcześniej był komunikat, ze nie są wylogowane z innego urządzenia (faktycznie były kiedyś podpięte gdzie indziej i nie mam pewności czy sie odpięły)
Co to znaczy, że były podpięte "gdzieś indziej"? Jeżeli należały wcześniej do innego użytkownika, to on musi je osobiście odpiąć od swojego Apple ID. Nie ma czegoś takiego, że "się odpięły" albo nie. To jest konkretne działanie, które należy wykonać zanim przekaże się słuchawki innej osobie.
#5
Napisano 20 czerwca 2023 - 13:24
A możesz rozwinąć tę myśl?
Co to znaczy, że były podpięte "gdzieś indziej"? Jeżeli należały wcześniej do innego użytkownika, to on musi je osobiście odpiąć od swojego Apple ID. Nie ma czegoś takiego, że "się odpięły" albo nie. To jest konkretne działanie, które należy wykonać zanim przekaże się słuchawki innej osobie.
To znaczy ze były one podpięte do drugiego mojego telefonu, który wyzerowalem przy sprzedazy. Było to inne Apple id ale teraz wchodząc na to konto nie widać żadnych urządzeń.
#6
Napisano 20 czerwca 2023 - 14:50
Żebyśmy mieli pełną jasność.
- Wchodzisz na icloud.com
- Logujesz się tym starym Apple ID
- Otwierasz Find My/Znajdź
- I tam NIE MA na liście tych słuchawek. Tak?
Jeżeli powyższe jest prawdziwe, to słuchawki zostały poprawnie odpięte od poprzedniego konta. Jeżeli mimo to masz problemy jakie opisujesz, to:
- Przywróć słuchawki do ustawień fabrycznych
- Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się ze wsparciem Apple
#7
Napisano 20 czerwca 2023 - 15:51
Żebyśmy mieli pełną jasność.
Jeżeli powyższe jest prawdziwe, to słuchawki zostały poprawnie odpięte od poprzedniego konta. Jeżeli mimo to masz problemy jakie opisujesz, to:
- Wchodzisz na icloud.com
- Logujesz się tym starym Apple ID
- Otwierasz Find My/Znajdź
- I tam NIE MA na liście tych słuchawek. Tak?
- Przywróć słuchawki do ustawień fabrycznych
- Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się ze wsparciem Apple
Wszystko to robiłem + wyłączałem fmi na tel. Oddam na gwarancje
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych