Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[Iphone 12] Oryginalny kabel zero reakcji..


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 I3obaSeK

I3obaSeK
  • 20 postów

Napisano 23 maja 2023 - 11:33

Cześć 

 

Mam problem próbowałem już wszystkiego co jest w necie a mianowicie posiadam Iphona 12 chce go podłączyć do iTunes ale pokazuje się komunikat "Windows nie rozpoznał sprzętu" posiadam oryginalny kabel od niego, aktualne sterowniki Apple Device, aktualnego iTunes, zmieniałem porty itp nie wiem co jest przyczyną tego problemu.

Zna ktoś jakieś rozwiązanie takiego nietypowego problemu ? 



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 752 postów
  • Płeć:

Napisano 23 maja 2023 - 13:45

1. Kabel to jest oryginalny, który przyszedł z iPhone’em czy „oryginalny” z Allegro? Czy był testowany inny z MFI? USB-A czy USB-C?

2. Ja bym spróbował reinstalacji sterowników. Trzeba je wywalić w menedżerze urządzeń i podłączyć ponownie iPhone’a. 
3. Można sprawdzić, czy problem występuje także z aplikacją do zarządzania urządzeniami od Apple z Microsoft Store (jest obecnie w preview, także w ogóle nie musi działać). 
4. Czy na iPhonie wyświetla się komunikat o konieczności zaufania?

5. Czy było próbowane z innym iPhone’em, iPadem lub iPodem?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 I3obaSeK

I3obaSeK
  • 20 postów

Napisano 23 maja 2023 - 16:41

Posiadam oryginalny kabel który dostałem z Iphonem, nie wyświetla mi się komunikat "zaufaj urzadzeniu", na innym Iphonie wszystko normalnie działa i wykrywa.

Próbowałem tez kablem z USB-C przez przejściówke.

Próbowałem juz odinstalować wszystko i na nowo zainstalowac m.in iTunes i wszystkie jego składniki.

Tryby recovery,DFU nic nie daja.

Użytkownik I3obaSeK edytował ten post 23 maja 2023 - 16:49


#4 marioo11

marioo11
  • 70 postów

Napisano 23 maja 2023 - 18:36

Ja też miałem przygody z oryginalnym kablem, po podpięciu iphone (obojętne, miałem to i z 8 i z 13 mini, nawet i z ipadem) - windows wywalał komunikat czy zaufać urządzenie i potem jakbym odpiął sprzęt plus jakieś komunikaty typu jak podałeś. Jako, że mam kilka sprzętów apple po prostu próbowałem na innym kablu. Co ciekawe to podobną sytuację miałem też na macbooku air m1, sprzęty zawsze kupuje w jakiejś oficjalnej sprzedaży - mediamarkt, mediaexpert czy cortland.


Do dziś nie wiem czemu tak się działo/dzieje - windows wariuje nawet przy podpięciu czystego/sformatowanego iphone


Użytkownik marioo11 edytował ten post 23 maja 2023 - 18:37


#5 I3obaSeK

I3obaSeK
  • 20 postów

Napisano 23 maja 2023 - 21:41

To co mogę zrobić s takiej sytuacji, jest jakieś rozwiązanie czy po prostu muszę próbować az zaskoczy ?

Trochę to dziwna sytuacja bo na innym sprzęcie (iPhonie) bez przeszkód wszystko się pojawia i działa.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych