Witam,
Uważam, że mam problem z nieautoryzowanym dostępem do moich usług Apple. Otóż na przestrzeni kilku miesięcy trzy razy pobrałem dane o prywatności mojego Apple ID. W pliku "Apple ID SignOn Information" podane są aktualne dane dotyczące logowania do usług Apple. Problem dotyczy tego, że według tych informacji do moich usług loguje się ktoś używając stałego adresu IP należącego do mojego byłego pracodawcy. Czy może to oznaczać, że moje konto jest podpięte do apple business manager tej organizacji lub ktoś faktycznie stale ma dostęp do moich usług? Jeśli tak to proszę o informację jak mogę to sprawdzić i zabezpieczyć konto, ponieważ instrukcje ze strony apple o bezpieczeństwie nie przynoszą pożądanego efektu.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Oskar
Nieautoryzowany dostęp do usług Apple
Rozpoczęty przez
oskarl
, 18 maj 2023 17:59
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 18 maja 2023 - 17:59
#2
Napisano 18 maja 2023 - 23:39
Jakoś nie sądzę, żeby Business Manager miał tu coś do rzeczy. Zmiana hasła z wylogowaniem była próbowana? Nie ma jakichś nadliczbowych urządzeń w iCloud?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych