Mam taki problem, jak w temacie.
W moim macku posiadam 1TB pomięci wewnętrznej, a poza tym dwa dyski SSD podpięte pod Huba.
Dyski cały czas aktywne, miedzy innymi zapisuję na nich projekty, także nawet i ważniejsze od wewnętrznego. Te podpięte dyski mają w sumie 2,5 TB.
Kupiłem sobie ostatnio dysk na usb - pod backup - 4TB.
Zrobiłem ten backup poprzez time machine i wszystko w porządku, poza tym, że jak mi się zdaje, straciłem możliwość zapisywania kolejnych plików na tym kupionym dysku.
Być może tak to właśnie działa, że skoro wybrałem go pod backup, to zmieniła się jego rola.
No ale jest to bez sensu, zwłaszcza że dysk ma 4TB, a na backup wystarczy mi 1TB z haczykiem.
Czy da się to jakoś uporządkować?
Gdzieś czytałem, że można na takim dysku zrobić dwie partycje i jedną przeznaczyć na backup, drugą na archiwum.
Ale jak można to zrobić?
Zapewne musiałbym sformatować ten dysk i robić backup od nowa?
A może jest jakiś inne rozwiązanie?
Z góry dziękuję za wszelkie info