Internet w iPhone 13 Pro Max przestał działać
#1
Napisano 29 kwietnia 2023 - 08:39
iMac 27" / MacBook Pro 16" / iPhone 13 Pro Max / iPad Pro 12.9" / Apple Watch S7 / Apple TV
#2
Napisano 29 kwietnia 2023 - 09:51
Próbowałeś zapomnieć sieć Wi-Fi i dodać ją ponownie? Albo zresetować ustawienia sieciowe?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 29 kwietnia 2023 - 11:06
Próbowałeś zapomnieć sieć Wi-Fi i dodać ją ponownie? Albo zresetować ustawienia sieciowe?
Oczywiście, zerowałam ustawienia sieciowe, zapominałam sieć, ale to nie wina WiFi, skoro LTE też nie działa. Przełożyłam kartę sim do iPad pro i LTE śmiga, jak należy.
Już wiem, gdzie leży problem. Oświeciło mnie. Jakiś czas temu zainstalowałam sobie surfshark i to ścierwo mnie trzymało. Najlepsze, że to się stało pierwszy raz. Potrafię być w 3 różnych krajach dziennie i surfshark nigdy nie sprawiał problemów, to jest pierwsza taka sytuacja, a mojej siostrze zrobiło się dokładnie to samo, a nawet nie miała żadnego VPN. Dlatego jakoś nie powiązałam utraty neta z działaniem surfshark.
Użytkownik Czarna88 edytował ten post 29 kwietnia 2023 - 10:42
iMac 27" / MacBook Pro 16" / iPhone 13 Pro Max / iPad Pro 12.9" / Apple Watch S7 / Apple TV
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych