Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zdalne wylogowanie z iCloud.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 grzechotek

grzechotek
  • 111 postów

Napisano 26 kwietnia 2023 - 22:54

Kupiłem uszkodzonego iPhone 7, naprawiłem go, telefon się włączył. Od razu zrobiłem mu najnowszy soft przez 3uTools. Przy aktywowaniu telefonu od nowa pokazało mi, że "iPhone zablokowany przez właściciela". Napisałem do sprzedającego by usunął telefon ze swojego konta, niby tak zrobił, ale dalej pisze, że zablokowany.

Czy poprzedni właściciel musi coś jeszcze zrobić ? Jak wygląda proces wylogowania zdalnego przez internet ?



#2 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 27 kwietnia 2023 - 18:26

Nic więcej nie musi robić. Najwyraźniej nie usunął urządzenia z konta. Albo tego nie umie zrobić albo nie ma możliwości bo na przykład nie zna danych logowania. Kto sprzedaje zablokowany telefon? Albo ktoś nieogarnięty albo oszust. Nieogarniętego można naprowadzić jak to zrobić, z oszustem masz problem.
  • cooper69 lubi to

iPhone 15 Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych