Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Amazon.pl zwrot Iphona


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Plumo

Plumo
  • 42 postów

Napisano 26 kwietnia 2023 - 15:56

Witam.

Otrzymałem właśnie z Amazona Iphona, i przy oglądaniu ekranu przed nałożeniem szkła zauważyłem, że jest rysa od głośnika przez aparat przedni i z 0.5cm na ekranie. Przyglądając się dalej, zauważyłem ślady/zadrapania przy gnieździe ładowania.

Pudełko było z tymi plombami papierowymi więc nic nie wskazywało że to było otwierane. W ogóle wszystko było czyste, jak nowe oprócz tych wad.

I teraz pytanie, Amazon w formularzu zwrotu pyta o przyczyne zwrotu. Podać prawde że produkt jest uszkodzony czy nie podawać żadnej przyczyny?? Nie chciałbym bym by mnie oskarżono o tę rysę.


S10E


#2 dobrakawa

dobrakawa
  • 779 postów

Napisano 26 kwietnia 2023 - 17:00

Ja bym napisał, że produkt uszkodzony.

Kupiłeś telefon przez internet, więc nie mogłeś sprawdzić go na miejscu. Otworzyłeś paczkę, telefon okazał się zadrapany. Jak ci udowodnią, że to mogłeś być ty?


Pro 2012, 12 Mini, SE 44mm Cellular


#3 Jash

Jash
  • 237 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 26 kwietnia 2023 - 17:21

Zrobiłbym dokładnie to samo.

iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#4 Plumo

Plumo
  • 42 postów

Napisano 26 kwietnia 2023 - 18:13

Zgłosiłem sprawę tak jak było faktycznie, czyli że produkt dostałem uszkodzony i juz mam kod zwrotu i jak dostaną info że nadałem zwrot to zaczną proces wysyłki nowej sztuki.

Robiąc dla nich zdjęcia zauważyłem, że telefon przy podnoszeniu uruchamia sie czyli ewidentnie używany bo ja nic nie naciskałem.


S10E


#5 Plumo

Plumo
  • 42 postów

Napisano 12 maja 2023 - 16:44

Dla zainteresowanych napisze jak się zakończyła sprawa ze wspaniałym Amazonem :)

Blisko 2 tygodnie pisałem co 2 dzień, kiedy mi wyślą nowy telefon to mnie zbywali kopiuj-wklej formułkami. Na stronie FB Amazon jak zapytałem to podali mi inny email do kontaktu. 7 maja po  prawie 2 tygodniach czekania napisałem do nich kolejny raz, w poniedziałek 8 maja mi odpisali że z przyczyn techniczych nie mogą mi wysłać nowej sztuki i zwrócą kasę. Po 2 dniach miałem kasę w banku a najlepsze że wczoraj dostałem email od nich, że zamykają mi konto za niby kiedys już miałem konto ale mi je zamknęli i juz nigdy wiecej nie moge konta tam założyć.

Tak się zemścili na mnie za zwrot wadliwej sztuki :)


S10E


#6 Mirek 59

Mirek 59
  • 399 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 12 maja 2023 - 17:45

Nie wiem jak to działa ale jest Tam (Amazon) jakiś mały bałagan 

Mi przysyłali Ekspres Kawowy 4 X i Pani potwierdzała ze już się znalazł i mam już zapłacone kiedy już dawno dostałem Kasę :)

Zwrot kasy już był ! 

Myślę że nie działa Amazon tak jak w EU ... ale raczej nie miałem większej wtopy !

Napiszę że Raczej Polecam Portal :) 

PS

Zrobiłem już pewnie ponad 50 zakupów 

I dalej jestem Zadowolony :) 



#7 Germ@n

Germ@n
  • 183 postów
  • Płeć:

Napisano 13 maja 2023 - 11:17

Czytacie w ogóle opinie o sklepach przed złożeniem zamówienia?


iPhone 15 blue.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych