Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone Xr „padł” podczas aktualizacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 dejw150

dejw150
  • 7 postów

Napisano 25 kwietnia 2023 - 21:28

Cześć,

 

Mam pytanie związane z aktualizacją iPhone Xr. Ostatnio znajomej wyświetlił się na ekranie komunikat „Cellular issue detected” i do wyboru Settings i OK, więc wybrała OK. Telefon nie połączył się już później z siecią komórkowa, ale miał połączenie z WiFi. Telefon miał jednak niezrobioną jeszcze aktualizacje, wobec czego znajoma uznała, że może aktualizacja pomoże i wszystko było ok do etapu „weryfikuje uaktualnienie”. Kółeczko cały czas się kręciło, przez całą noc nic się nie zmieniło. Znajoma jakoś wyłączyła telefon, spróbowała włączyć ponownie, ale to również nic nie zmieniło. Koniec końców poszła z tym telefonem do jakiegoś majstra, który rzekomo stwierdził, że to jakiś poważny problem „z kartą” (znajoma nie ogarnia tematu, więc nie była mi w stanie dokładnie przekazać o co chodzi) i w sumie telefon „do wywalenia”, bo naprawa kosztuje 1200 zł. 
 

Pomyślałem, że może warto byłoby zasięgnąć opinii gdzieś jeszcze, czy rzeczywiście nic już się z nim nie da zrobić? Telefon ma niecałe 3 lata, nigdy nie sprawiał żadnych problemów, więc byłem trochę zdziwiony, że tak nagle padł. 

 



#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 713 postów
  • Płeć:

Napisano 26 kwietnia 2023 - 05:44

Niech pójdzie z tym telefonem po diagnozę do autoryzowanego serwisu Apple, a nie do „jakiegoś majstra”. O ile oczywiście ten majster czegoś już nie schrzanił.
  • wopo lubi to

#3 dejw150

dejw150
  • 7 postów

Napisano 26 kwietnia 2023 - 10:47

Też tak zasugerowałem, niemniej prosiłem ją, żeby się dokładnie dowiedziała co majster stwierdził i napisała mi, że jest uszkodzony układ baseband.

Telefon udało się zaktualizować, ale w dalszym ciągu nie może połączyć się z siecią.

#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 26 kwietnia 2023 - 13:18

Wygląda na to, że diagnoza serwisu jest prawidłowa. Do naprawy jest płyta główna. Albo wymiana odpłatna całego urządzenia w serwisie autoryzowanym.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#5 dejw150

dejw150
  • 7 postów

Napisano 26 kwietnia 2023 - 17:33

Dzięki. Nie jest to dobra wiadomość, ale przynajmniej wychodzi, że nikt dziewczynie nie wciska ciemnoty.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych