Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[iPhone 8] Brak synchronizacji Aplikacja do obsługi Poczty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Bknz

Bknz
  • 25 postów

Napisano 28 marca 2023 - 14:43

Cześć,
przesiadłem się dla testów z Androida na iPhona, pierwsze zetknięcie z tym systemem nie zbiera plusów  <_< 

Telefon: iPhone 8 64Gb iOS 16.3.1
Na Androidzie używałem z  aplikacji BlueMail do obsługi kont pocztowych, przenosząc dane przeniosłem BlueMaila, dodałem konta pocztowe i ku mojemu zaskoczeniu nie działa automatyczna synchronizacja kont.
Włączone wszystkie pozwolenia o synchronizacji w tle, pobieraniu push a maile nie pojawiają się do momentu wejścia w aplikację i następuje odświeżenie/pobranie poczty.

Dla testów pobrałem inną aplikacje ze sklepu "EMAIL" i przy pierwszych testach było ok powiadomienia się pojawiały ale po przełączeniu w tryb Skupienia aplikacja przestałą działać, nie pomogło wyłączenie trybu skupienia - powiadomienia już się nie pojawiły jak przy aplikacji BlueMail.

 

Tryb pracy normalny, nie Cichy czy też Skupienia choć w Skupieniu wszystkie Aplikacje dodałem do pozwolenia o komunikowaniu.

 

Podpowiedzcie co mogę robić nie tak że synchronizacja nie działa.

Będę wdzięczny za pomoc  :)

 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych