Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

brak możliwości wykonania kopii zapasowej na MBA -11PM


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 GreGoriO69

GreGoriO69
  • 15 postów

Napisano 06 marca 2023 - 16:57

Już myślałem, że skończyły się moje problemy, ale nie.
Jak pisałem w poprzednim moim poście o słuchawkach. mam prawdopodobnie uszkodzoną kopię. jest w iCloud.
Instalując czysty IOS i po zainstalowaniu wszyskich aplikacji, chciałem sobie zrobić nową kopię zapasową- na MAC-u.
Bardzo się zdziwiłem, że wywala mi błąd ...
Nie można ukończyć, USUŃ KOPIĘ ZAPASOWĄ Z IPHONE (imię).
Ale przecież nie mam kopii, bo system jest nowy. czysty. Tak samo się dzieje, jak zaznaczę kopię na iCloud.
Co ciekawe z pozycji telefonu wykonuje mi kopię do chmury. waży 6Gb.

macie jakąś podpowiedź gdzie mam szukać przyczyny?
Nie chcę tym razem przywracać MAC-a  :unsure: 
 


Użytkownik GreGoriO69 edytował ten post 06 marca 2023 - 16:59


#2 OP7

OP7
  • 52 postów
  • SkądŚląsk

Napisano 08 marca 2023 - 10:25

Na początek usuń niepotrzebne kopie zapasowe z chmury — Ustawienia/Konto/iCloud/Backup w iCloud.

 

Jeśli skonfigurujesz urządzenie jako „nowe”, ale zalogujesz się na swoje konto w Apple ID automatycznie włączona jest funka utworzenia kopii zapasowej w chmurze, tym samym blokowana jest funkcja tworzenia kopii zapasowej na komputerze (aby wykonać kopię na Macu usuń kopię z iCloud i wyłącz backup w chmurze).

 

O metodach tworzenia backupu przeczytasz tutaj: https://support.appl.../pl-pl/HT204136






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych