Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak możliwości zalogoawania się na nowego MacBooka


Najlepsza odpowiedź Vspr , 05 kwietnia 2023 - 10:59

Problem rozwiązany, zalogowałem się na konto lokalne, aktualizacja i logowanie na Apple id.

Dzięki za pomoc Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vspr

Vspr
  • 26 postów

Napisano 01 marca 2023 - 22:33

Czołem,

 

Kupiłem żonie nowego MacBooka i nie możmy się a niego zalogować, ani jej apple id ani moim.

 

Błąd 25300:

Unable to store credential due to error -25300 Requested By: accountsd

Wyświtla się okienko "nie udało się zalogować" i można kliknąć ok i tyle, proces zaczyna się od początku.

 

Wsparcie na stronie apple też nie działa:

"Zgłoszenie nie zostało przesłane

wysttąpił błąd podczas przesyłania zgłoszenia. Spróbuj ponownie

Przejdź na stronę domową Wsparcia Apple"

> Próbowałem ze cztery razy, cały czas ten sam efekt..

 

Chciałem wstawić screeny z wszystkich tych "akcji" ale tu na forum mam: Błąd Wysyłanie zakończone niepowodzeniem

 

Nie wiem co jeszcze się stanie, może za chwilę mi stary macbook wybuchnie..;)

 

 

Macie jakiś pomysł o co chodzi? + to wsparcie apple, co z tym jest że to nie działa? 

Jakiś czas temu robiłem zgłosznie na moim iphonie i nie było problemów.

 

Dobra, ogarnąłem, dawno nic nie wrzucałem na forum..

 

https://naforum.zapo...2734f1.jpg.html

 

https://naforum.zapo...a239bd.jpg.html

 

https://naforum.zapo...90b074.png.html

746d6f2734f1.jpg

 

6df095a239bd.jpg

 

a1346390b074.png



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 800 postów
  • Płeć:

Napisano 02 marca 2023 - 02:17

Dziwne, szczególnie ta druga część. Próbowałeś użyć innego połączenia internetowego? Jaki to system i komputer?

Wrzucę do iCloud, bo to trochę wyglada jak problem z kontem. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 Vspr

Vspr
  • 26 postów

Napisano 02 marca 2023 - 08:41

MacBook M1, kupiony w iSpot
System nie wiem jaki jest.
Próbowałem zalogować się również moim id, wtedy wyświetlało błędnie id lub hasło. Nawet zmieniłem hasło na swoim id, ale dalej to samo.
Napisałem tez maila do iSpot.

#4 KrisP

KrisP
  • 802 postów

Napisano 03 marca 2023 - 02:23

Sugeruję najpierw uruchomić macOS i skonfigurować bez logowania się na AppleID. Następnie zaktualizować macOS do najnowszej wersji i założyć drugie konto i dopiero wtedy spróbować z AppleID.

 

Jeśli nic nie da -> kontakt z Supportem Apple.


The UNIX Guru`s view of Sex: unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep.

#5 Vspr

Vspr
  • 26 postów

Napisano 03 marca 2023 - 18:31

Musiałem wyjechać na weekend i zostawiłem nowy komputer w domu, jak wrócę to może spróbuje tą drogą, myślałem już o tym ale trochę mnie wkurzają takie kombinacje.. Po to kupuje nowy sprzęt, żeby działał a nie..

Ale dzięki za tą sugestię.

A tak a propos tego rozwiązania:

1. Loguje się na nowego maca tworząc konto lokalne
2. Aktualizuje system
3. Loguje się Apple id
4. To konto lokalne usuwam?

#6 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 949 postów
  • Płeć:

Napisano 03 marca 2023 - 18:43

Nie, konto lokalne jest zawsze. Dopiero na nim ustawiasz Apple ID, dzięki czemu uzyskujesz dostęp do usług.

#7 OP7

OP7
  • 52 postów
  • SkądŚląsk

Napisano 25 marca 2023 - 16:20

Komunikat zawierający odniesienie do accountsd sugeruje problem z pękiem kluczy.

 

Najszybszą metodą rozwiązania problemu będzie tak naprawdę wejście w tryb odzyskiwania i aktualizację oprogramowania macOS.

Używanie trybu odzyskiwania macOS na Macu z układem scalonym Apple: https://support.appl...chl82829c17/mac



#8 Vspr

Vspr
  • 26 postów

Napisano 05 kwietnia 2023 - 10:59   Najlepsza odpowiedź

Problem rozwiązany, zalogowałem się na konto lokalne, aktualizacja i logowanie na Apple id.

Dzięki za pomoc




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych