Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MDM w MacBooku Pro 14 cali m1

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 KondzioBondzio

KondzioBondzio
  • 1 postów

Napisano 30 stycznia 2023 - 22:22

Cześć. Mam pytanie odnośnie mdm na macbooku pro 2021/2022.
Znalazłem oferte z macbookiem pro 14 cali m1 z roku 2022. Sprzedający to osoba prywatna - napisał mi, że jego laptop posiada mdm. Nie wiedziałem z czym się to je więc z grubsza na szybko doczytałem na czym to polega. Napisałem do niego dlaczego więc laptop nie jest wypisany z tego mdm na co mi odpowiedział cytuję „tak go kupilem z tym ze tam nigdy nie bylo mdm zalogowane wiec tylko pomija sie to po instalacji osa i nic nie wyskakuje itd bo nie ma zadnych profili mdm czy dep aktywnych na nim”. I teraz pytanie, ponieważ w temacie mdm jestem kompletnie zielony. Czy jest możliwość żeby było tak jak mówi sprzedajacy? Czy może to pic na wode?
Czy nie podłączone mdm na macbooku wpływa jakkolwiek na niego, czy w tym wypadku jest to
tylko taka „dodatkowa” funkcja ktorej nie trzeba uzywac? Dziekuje z gory za pomoc:)

#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 909 postów
Napisano 30 stycznia 2023 - 23:14

Moim zdaniem to jest jakiś wałek. Omijałbym szerokim łukiem. 

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 

#3 Blue

Blue
  • 577 postów
  • SkądPoznań, Warszawa, Murcia ES

Napisano 31 stycznia 2023 - 00:25

Pewnie jakiś student dostał z uczelni a nie potrzebuje to chce zarobić. Niestety taki sprzęt ma dodatkowy soft ściągany z serwerów. Zupełnie inne jest logowanie użytkownika (konto jest już stworzone). Wypisać sprzęt z programu może tylko administrator. I często się tak dzieje. Miałem ze dwa takie MacBooki, gdzie udało się odpiąć je z mdm. Ale to wymaga chęci sprzedawcy.