Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak wyboru karty do płatności w AppStore.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jash

Jash
  • 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 05 stycznia 2023 - 13:07

Cześć,

mam w Portfelu i w AppStore dodane dwie karty z ING i z mBanku. Do wczoraj było tak, że jak płaciłem za coś w AppStore to zanim zatwierdziłem dwukrotnie bocznym przyciskiem na dole ekranu w okienku pop up mogłem zmienić domyślną kartę do płatności z ING na dodatkową z mBanku. Karta z mBanku straciła ważność i przyszła nowa. ma ten sam numer tylko inną datę ważności i numer CVV. Kartę usunąłem i dodałem ją ponownie. Teraz podczas płacenia w AppStore nie mam opcji wyboru karty, bo nie wyświetla się żadna. Dlaczego?
 


iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#2 ali_cja

ali_cja
  • 247 postów

Napisano 05 stycznia 2023 - 14:38

Jeżeli dobrze Ciebie zrozumiałam, to problem „wyboru” dotyczy tylko mBanku? Jeżeli dodałeś w portfelu nową/wymienioną kartę z mbanku, to musisz dokonać znów jej weryfikacji. Niedawno też wymieniałam kartę w tym banku, o ile dobrze pamiętam, musiałam wpisać kod weryfikacyjny.

#3 Jash

Jash
  • 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 05 stycznia 2023 - 15:36

Karta jest zweryfikowana. Wcześniej widziałem przy płaceniu obie karty i mogłem zmieniać a teraz w tym pop upie nie ma żadnej, nawet tej domyślnej z ING.

iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#4 ali_cja

ali_cja
  • 247 postów

Napisano 05 stycznia 2023 - 16:32

Teraz dopiero doczytałam, że chodzi Ci o zakupy w App Store. Nie płaciłam tam kartami, tylko zawsze saldem z doładowanego konta. Teraz sprawdziłam na apple.com i w metodach płatności nie mam tam też żadnej karty z tych w Wallet. Uzupełniałeś tam karty?

#5 Jash

Jash
  • 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 05 stycznia 2023 - 16:58

Mam dodane obie karty

iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#6 ali_cja

ali_cja
  • 247 postów

Napisano 06 stycznia 2023 - 10:42

Telefon pewnie już też restartowałeś.

#7 Jash

Jash
  • 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 06 stycznia 2023 - 14:22

Tak, nawet zrobiłem testowy zakup przed i po restarcie i nadal płatność schodzi z karty domyślnej chociaż podczas płacenia tego nie widać. Nie mam nadal opcji wyboru która kartą chce płacić, ale wpadł mi jeszcze jeden pomysł, że zmienię domyślną kartę z ING na mBank zrobię zakup, a po nim znowu przywrócę ING i wtedy sprawdzę przy kolejnym zakupie czy będzie opcja wyboru karty przy płatności.

iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#8 Jash

Jash
  • 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 13 stycznia 2023 - 23:39

Ostatni pomysł nie wypalił więc nie wiem o co chodzi. Płacąc online ApplePay mam opcje wyboru karty, ale płacąc w AppStore nie.

iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych