Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone XR - ekran sam przesuwa się w górę


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 marlitkaa11

marlitkaa11
  • 1 postów

Napisano 28 grudnia 2022 - 18:47

Cześć wszystkim! 
 

Jestem posiadaczką iPhone XR. Mam z nim dziwny problem. Mianowice, przy pisaniu z kimś przykładowo na Messengerze rozmowa sama nagle zaczyna przesuwać mi się szybko w górę. Ten sam problem jest na WhatsApp i wiadomościach SMS, itd. Ten suwak sam przesuwa się w górę. Innych problemów nie zauważyłam. Próbowałam już wszystkiego - uaktualniłam system, resetowałam ustawienia i telefon. Dodam, że jest to telefon powystawowy, kupiony na Allegro - klasa A+. Niestety, ale na jakieś drogie telefony nie było mnie stać. Poza tym jednym problemem, wszystko jest w porządku. Czy koniecznie trzeba wymieniać wyświetlacz albo zwracać telefon? Ma może ktoś na to jakiś sposób? 
Z góry dziękuję za odpowiedzi

#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 713 postów
  • Płeć:

Napisano 28 grudnia 2022 - 20:18

Dodam, że jest to telefon powystawowy, kupiony na Allegro - klasa A+. Niestety, ale na jakieś drogie telefony nie było mnie stać

Niestety jest to kolejny "powystawowy" składak, którego właściciel(ka) ląduje na tym forum z nadzieją, że znajdzie prosty ratunek. I jeszcze wiara w te śmieszne "klasy". Nie mam dla Ciebie dobrych wiadomości.

 

Rozumiem i szanuję, że nie stać Cię na drogie telefony, ale teraz, niestety musi Cię być stać na walkę ze sprzedawcą o odzyskanie pieniędzy, lub próby naprawy. Tylko obawiam się, że żaden autoryzowany serwis się tym nie zajmie, a pozostałe to loteria. Na przyszłość, jeżeli nie chcesz wydawać fortuny na telefon, to kup jakiś nowy, ale mieszczący się w Twoim budżecie. iPhone to nie zawsze jest najlepszy wybór, czego teraz niestety właśnie doświadczasz na własnej skórze i portfelu. Sama z tym nic nie zrobisz. Żaden reset, ani inne "magiczne sztuczki" nie pomogą.


Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 28 grudnia 2022 - 20:28

  • winmaciek lubi to

#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 544 postów
  • Płeć:

Napisano 28 grudnia 2022 - 21:05

Ditto.

Albo nowy albo ewentualnie uczciwy używany, gdzie właściciel pisze co jest nie tak, w jakim jest stanie itp. Ale w żadnym wypadku „powystawowy”, najczęściej to najgorsze wałki. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 MC_

MC_
  • 6 853 postów

Napisano 28 grudnia 2022 - 21:20

Nie zapominajmy o słynnych nadwyżkach magazynowych…

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#5 Regiss

Regiss
  • 2 911 postów
  • SkądRadom

Napisano 29 grudnia 2022 - 09:31

Jak masz jeszcze możliwość i nie minęło 14 dni od zakupu to oddaj to jak najszybciej. Kupiłaś złoma, ulepionego z 5 innych telefonów w chińskim komisie GSM. Są setki filmów na YT jak oni je składają. Nie wiadomo kiedy i co przestanie nagle działać a żadnej gwarancji oficjalnej na nie nie masz. Jak kolega wyżej napisał i minęło 14 dni została walka ze sprzedawcą.

iPhone 15 Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych