Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak usunąć kartę z konta do którego nie mam dostępu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 DomGry

DomGry
  • 3 postów

Napisano 10 grudnia 2022 - 07:53

Dzień dobry, tak jak w tytule. Pobrało mi z karty płatność za miesiąc Apple Music, a ja nie mam dostępu do konta, gdzie subskrypcja została aktywowana. Nie pamiętam ani AppleID ani hasła.

#2 kwik24

kwik24
  • 13 postów

Napisano 10 grudnia 2022 - 11:09

Jeśli masz fakturę to tam jest apple id...



#3 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 801 postów

Napisano 10 grudnia 2022 - 11:56

Sytuacja nie jest jasno opisana. Jeśli kwota pojawiła się na rachunku bankowym, a sam nie masz dostępu do tego konta z Apple Music, to radzę zastrzec kartę i zagościć reklamację do banku (mała szansa na uznanie). Jeśli zaś dostałeś mail z rachunkiem, ale na koncie nie widać tej opłaty to ten rachunek może być próbą oszustwa. I wreszcie jak masz i fakturę i Apple i obciążenie to jak powyżej - masz informację jakie to Apple ID. 


  • winmaciek lubi to

#4 DomGry

DomGry
  • 3 postów

Napisano 10 grudnia 2022 - 12:26

Nie no chodzi o to, że kiedyś aktywowałem Apple Music, bo było za darmo przez jakiś czas, ale przestałem używać tej aplikacji i usunąłem ją. Myślałem, że przed usunięciem wyłączyłem odnawianie subskrypcji i zapomniałem o temacie, aż do dzisiaj. Teraz nie mogę się zalogować na to konto, ponieważ nie pamiętam ani emaila, ani hasła, a na karcie kredytowej pisze "Apple.com bill, bill IRL". Nie mam jak się połapać w sprawie nazwy emaila... Czy jakbym zadzwonił do supportu Apple to oni mogliby odłączyć mi kartę? Jedyne dane jakie mam to właśnie dostęp do karty kredytowej z której ściąga opłatę.

#5 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 806 postów
  • Płeć:

Napisano 10 grudnia 2022 - 15:07

Raczej nie odepną karty od konta, skoro nie jesteś w stanie wskazać, od którego. Raczej nie mają możliwości przeszukania wszystkich Apple ID, żeby sprawdzić, do którego karta z danym numerem jest podpięta. Najskuteczniejsze, co możesz zrobić, to zablokować tę kartę w banku, wyrobić nową i na przyszłość uważniej zarządzać usługami, do których ją podpinasz.



#6 DomGry

DomGry
  • 3 postów

Napisano 10 grudnia 2022 - 17:05

Okej tak zrobię, dziękuję.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych