Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

VoLTE w Plusie na iPSE2016 nie działa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wladimirowicz

Wladimirowicz
  • 35 postów
  • Płeć:
  • SkądGdańsk

Napisano 23 listopada 2022 - 14:12

To w końcu iPhone SE z 2016 roku (wersja 128GB) ma VoLTE czy nie? Jedni mówią że tak, drudzy że nie.
Gdy wkładam kartę PLAY to pojawia mi się menu (zakładka) z VoLTE, mogę kliknąć WŁĄCZONE lub WYŁĄCZONE.
Gdy używam karty sim Plusa (karta z roku 2016) tej zakładki nie ma. U operatora mam włączone wszystko co potrzebne, używam taryfy nolimit z netem 100GB.
Mam LTE/GPRS/MMS i inne gady. Gdy wyślę kod aktywujący to Plus przysyła komunikat: Usługa VoLTE jest już uruchomiona na tym numerze.
Dlaczego zatem nie działa?

Gdy mam aktywny internet przez USB Tethering, iPhone podpięty do laptopa przez USB i uruchomiony USB Hotspot ... a zadzwoni do mnie ktoś wtedy, smartfon automatycznie i od razu przełącza się na 3G. Znika znaczek LTE, pojawia się 3G, porozmawiam chwilę, odkładam słuchawkę i po 3,4,5 sekundach wraca LTE.
To samo dzieje się przy wysyłaniu kodów USSD. Z SMS jest inaczej, SMS działają w LTE bez problemu. Gdy wysyłam SMS telefon nie przełącza się w 3G.

Co ja źle robię, że nie potrafię tego skonfigurować?
Problem jest dość duży, gdy pobieram jakiś większy plik którego wznowić się nie da bo serwer tego nie obsługuje a ktoś wtedy do mnie "dryndnie", telefon przełącza LTE na 3G i transmisja danych staje, czyli koniec pobierania.


Jak się nie ma co się lubi, to się lubi na co stać.


#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 752 postów
  • Płeć:

Napisano 23 listopada 2022 - 20:34

Możliwe, że pierwszy iPhone SE się nie załapał na to. Wg HT w Plusie VoLTE jest tylko dla iPhone'a 6 lub nowszego. Pytanie, czy iPhone SE jako 5S na sterydach liczy się jako nowszy. Może być tak, że nie, bo np. ma starszą antenę. Ja bym znalazł jakiegoś nowszego iPhone'a i przetestował na nim. Inaczej możemy sobie gdybać. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 Mogg

Mogg
  • 51 postów

Napisano 26 listopada 2022 - 22:25

Może spróbuj wymienić kartę sim.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych