Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPhone 12 słaba bateria, mocne przegrzewanie się


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Manieknieztejziemi

Manieknieztejziemi
  • 2 posts

Posted 14 November 2022 - 00:09

Witam, posiadam iPhone 12 od maja 2022. Ostatnio telefon z dnia na dzień użytkuje się coraz gorzej. Odłączam o 7 rano telefon od ładowarki - mam 100%, a w okolicach godziny 13 mam już 40%. I może nie było by to dziwne, gdyby nie to że mam SOT 2h, a telefon praktycznie leży nieużywany. Dodatkowo podczas przeglądania Fb, insta, twittera czy safari telefon sie tak nagrzewa, że sie obawiam że zaraz się spali, jest mega gorący (wtedy dosłownie procenty lecą w oczach, w 10 minut potrafi mi zejść nawet 10%). Myślałem wcześniej, że to wina po prostu lata - ciepła temperatura, tyle że teraz mamy zimę, a telefon grzeje się tak samo, jak nawet nie bardziej. Zainstalowany jest IOS 16.1.1, ale problem i tak już na 15 występował, tyle że teraz wydaje mi się, że jest po prostu jeszcze gorzej. Resetowanie do fabrycznych ustawień, nic nie dało - przez itunes również, wyłączyłem odświeżanie aplikacji w tle, też nic. Dodatkowo przy zimniejszej temperaturze na dworze, pokorzystam 5 min z messengera i mi 10% potrafi spaść. Kondycja baterii 100%. Dacie jakąś rade co powinienem w tej sytuacji zrobić, bo naprawdę już skończyły mi się pomysły, nie widzi mi sie chodzić z powerbunkiem i gorącą patelnią w kieszeni. Czy powinienem się od razu udać prosto do serwisu?
 
Dodam, że osoba z rodziny ma taki sam telefon i też odłącza o 7 rano telefon i ma 100%, i pod wieczór ma 20%, tyle że SOT to 6/7h i się tak nie grzeje - ustawienia te same, co na moim.
 
Z góry dziękuję za pomoc
 

 



#2 MC_

MC_
  • 6891 posts

Posted 14 November 2022 - 10:59

Gdzie kupiłeś ten telefon?


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 Regiss

Regiss
  • 2936 posts
  • SkądRadom

Posted 14 November 2022 - 11:59

Jeśli nowy ze sklepu i masz gwarancję to serwis. Jakaś ewidentnie wadą czy usterka. Telefon nie ma prawa się tak zachowywać.

iPhone 15 Pro


#4 Manieknieztejziemi

Manieknieztejziemi
  • 2 posts

Posted 14 November 2022 - 13:02

Gdzie kupiłeś ten telefon?


Dostałem od wujka mieszkającego we Francji, ale był kupowany nowy w sklepie, dostałem go w plombach i ja go aktywowałem.

Jeśli nowy ze sklepu i masz gwarancję to serwis. Jakaś ewidentnie wadą czy usterka. Telefon nie ma prawa się tak zachowywać.


Nowy ze sklepu, mam gwarancję Apple, więc chyba zostaje mi się przejść do serwisu

#5 MC_

MC_
  • 6891 posts

Posted 14 November 2022 - 13:27

No to nie ma się nad czym zastanawiać, bo to zachowanie nie jest normalne.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users