Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

ATV 4K 2 Gen brak HDR10 na Amazon


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szemot

Szemot
  • 1 549 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 listopada 2022 - 16:18

Witajcie. 

 

Jak w temacie, mimo, że przystawka obsługuje HDR10 (bez plusa, bo to tylko 3 gen) na Amazon Video każda nowa produkcja ma logo HDR (chociaż nie wiem czy to oznacza 10, 10+, czy oba na raz i w zależności od możliwości sprzętu, wyświetla się ten, który może), a u mnie wyświetla się jako zwykły film 4K, ewentualnie z Atmosem. Inne aplikacje jak Plex, czy YT wyświetlają filmy HDR10, więc nie jest to kwestia konfiguracji samej przystawki, a aplikacja nie ma właściwie ustawień jakości video. Ktoś miał taki problem, lub może pomóc? 


 iPhone 14ProMax (256), MacBookPro16 M3Pro  AirPods2Pro  ATV 4K 2gen (64),  2x HomePod Mini,  iPodTouch3Gen (32),  AirTag, 


#2 leonk1974

leonk1974
  • 118 postów
  • SkądLubuskie

Napisano 14 listopada 2022 - 00:21

Aplikacja APV nie obsługuje również DV. Pretensje należy mieć do developera aplijxvji Amazon.

#3 Szemot

Szemot
  • 1 549 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 listopada 2022 - 14:46

Aplikacja APV nie obsługuje również DV. Pretensje należy mieć do developera aplijxvji Amazon.

A zrozumiałeś co napisałem? Mówię o filmach które obsługują HDR10, jak np Pierścienie Władzy


 iPhone 14ProMax (256), MacBookPro16 M3Pro  AirPods2Pro  ATV 4K 2gen (64),  2x HomePod Mini,  iPodTouch3Gen (32),  AirTag, 


#4 leonk1974

leonk1974
  • 118 postów
  • SkądLubuskie

Napisano 16 listopada 2022 - 16:59

Powtórzę ci jeszcze raz może zrozumiesz. Pretensje możemy mieć w tym przypadku tylko do developera aplikacji Amazon Prime Video. Ostatnia aktualizacja aktualizacja to dopiero popsuła jej działanie.

#5 Szemot

Szemot
  • 1 549 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 listopada 2022 - 19:59

Powtórzę ci jeszcze raz może zrozumiesz. Pretensje możemy mieć w tym przypadku tylko do developera aplikacji Amazon Prime Video. Ostatnia aktualizacja aktualizacja to dopiero popsuła jej działanie.

Ale inni mają HDR, ja nie. Więc nie jest to wina producenta aplikacji. 


 iPhone 14ProMax (256), MacBookPro16 M3Pro  AirPods2Pro  ATV 4K 2gen (64),  2x HomePod Mini,  iPodTouch3Gen (32),  AirTag, 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych