Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Hasło do iCloud i iTunes nie działa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 chrzanu

chrzanu
  • 91 postów
  • SkądPraga, Warszawa, Poland, Poland

Napisano 26 października 2022 - 21:40

Witam
Chce zrobić aktualizacje do nowszego systemu z yosemite. Jestem zalogowany do iCloud, nie mogę się zalogowac do App Store i iTunes- błędne hasło. Po zmianie hasła to samo. Na iPhonie w sklepie mogę się zalogowac. Formatowanie dysku i ponowna instalacja nie pomaga. Dodam ze podczas próby logowania na Macu w App Store dostaje powiadomienie na iPhonie o próbie logowania i pokazuje się kod do przepisania na Macu ale nie mam go gdzie wpisać. Przy pierwszym logowaniu do iCloud dostałem 4 smsy z kodem Apple id. Ktoś wie jak to rozwiązać?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych