Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

uTorrent - HTTP został wyłączony całkowicie.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 messser

messser
  • 57 postów
  • SkądStockholm

Napisano 11 września 2022 - 02:41

Witam

Strona na której pobierałem pliki wyłączyli wsparcie dla trackera HTTP dla nowo pobranych torrentów i wspierany jest tylko HTTPS.

"HTTPS" czyli połączenie szyfrowane, które oczywiście jest bezpieczniejsze od połączenia nieszyfrowanego
czyli po HTTP.

To co się stało to uTorrent przestał pobierać mi pliki ale nadal mogłem wysyłać, wiec poprosiłem znajomego by mi pomógł i on zaktualizował system operacyjny z Mojave na Monterey i program uTorrent przestał całkowicie działać.

„Zgodność aplikacji 32-bitowych z systemem macOS High Sierra 10.13.4 lub nowszym”

Potem zainstalował OpenSSL i klienta torrentów wspieranego przez trackera qBitttorrent ( ten ubittorent jest tylko w wersji na przeglądarkę).

I moje pytanie jest:
1. Czy jeśli wrócę do poprzedniej wersji oprogramowania (Mojave) to da się coś powalczyć by uTorrent działał?
2. Czy jest taka opcja by zaktualizować aplikacje uTorrent żeby działał na Monterey ?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych