Po próbie aktualizacji AW SE wciąż dostaję informację że nie można zweryfikować aktualizacji z powodu braku połączenia z internetem, choć zarówno wifi jak i bluetooth działają poprawnie - zegarek się uaktywnia tylko częściowo (bez tarcz zegara, połączenia z telefonem itp...) i ciągle twierdzi że jest niesparowany z i-phonem. Na niektóre polecenia z aplikacji watch jest reakcja (np. na włącz kod), na inne jest info, że jest niesparowany chociaż i na watchu i na iphone pokazuje się że są połączone. A najdziwniejsze że całkowicie zniknął numer SEID. Zegarek przy próbie dojścia w menu wiesza się a w aplikacji watch iphone w Ustawienia->Ogólne>Informacje>SEID kółeczko się pokręci i pokazuje puste pole. Może ktoś wie jak toto uruchomić normalnie ?

SEID a weryfikacja aktualizacji
Rozpoczęty przez
m66@op.pl
, 08 sie 2022 23:49
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 08 sierpnia 2022 - 23:49
#2
Napisano 18 sierpnia 2022 - 13:30
Usuń zegarek z telefonu i spróbuj sparować go na nowo. Jeśli to nie pomoże, to bez serwisu prawdopodobnie się nie obędzie (o ile masz gwarancję).
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych