Po zainstalowaniu IOS zniknął apn mms, mimo że mmsy są ustawione jako aktywne w opcjach wiadomości.
Jak to naprawić?
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Najlepsza odpowiedź dezoo , 09 sierpnia 2022 - 15:01
Tak to wygląda również u mnie, nie wiem tylko, czemu na infolinii Lajtmobile powiedziano mi, że nowy IOS nie obsługuje mms.
Temat rozwiązany z mojej strony.
Przejdź do postuNapisano 08 sierpnia 2022 - 12:08
Po zainstalowaniu IOS zniknął apn mms, mimo że mmsy są ustawione jako aktywne w opcjach wiadomości.
Jak to naprawić?
Napisano 08 sierpnia 2022 - 13:09
A jakiego operatora masz kartę SIM? Bo jeśli to operator który ma umowę z Apple to nie ma tego menu w ustawieniach, bo ustawienia są wprowadzane automatycznie.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
Napisano 08 sierpnia 2022 - 17:41
Lajtmobile (Plus).
Dzwoniłem na infolinię i powiedziano mi, że najnowszy IOS nie ma w ogóle opcji wysyłania mms.
Ostatecznie okazało się, że tak jak napisałeś, mmsy dochodzą do odbiorcy bez ustawień apn mms, tylko u mnie niektóre z wysłanych wiadomości oznaczone są na czerwono, jako niedostarczone. Mimo że zostały dostarczone, bo sprawdzałem u domowników.
Napisano 09 sierpnia 2022 - 04:19
Witam, też mam numer w plusie i na początku był apn mms, w momencie kiedy plus podpisał umowę z apple to też zniknął. Mimo wszystko mmsy działają.
Napisano 09 sierpnia 2022 - 15:01 Najlepsza odpowiedź
Tak to wygląda również u mnie, nie wiem tylko, czemu na infolinii Lajtmobile powiedziano mi, że nowy IOS nie obsługuje mms.
Temat rozwiązany z mojej strony.
Napisano 09 sierpnia 2022 - 15:13
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych