Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Resetowanie się iPhone i błąd reset Counter


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szypulski Marek

Szypulski Marek
  • 48 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 04 sierpnia 2022 - 13:54

Jest problem z moim iPhonem. Chodzi o to, że czasami telefon sam z siebie potrafi się wyłączyć i włączyć ponownie po 2-3 minutach. Ostatni taki incydent był kilka dni temu podczas połączenia Bluetooth w samochodzie. Wcześniej podczas korzystania z aparatu. W dzienniku analiz jest błąd Reset Counter 115 i nie wiem czego on dotyczy. Kondycja baterii wynosi o dziwo 100%. Dodam, że iPhone ładuje się niesamowicie długo dlatego tez nie rozładowuje go poniżej 40-50% bo wtedy to by na ładowarce był cały dzień. Bardzo długo rozumiem za 5 godzin właśnie od tych 40% do 90. Wtedy jest też taki gorący, że nawet nie idzie go dotknąć sprawdzić godziny. Telefon kupiony w przedsprzedaży i od początku jest u mnie. Telefon to iPhone 13 Pro Max z najnowszym iOS 15.6.

{"bug_type":"115","timestamp":"2022-07-31 15:37:32.00 +0200","name":"Reset count","os_version":"iPhone OS 15.6 (19G71)","incident_id":"F133D481-327D-446B-8262-150ED3E72A2C"}
Incident Identifier: F133D481-327D-446B-8262-150ED3E72A2C
CrashReporter Key: da1f13dc9078c54f8842492586c0432cb1e2f3f5
Date: 2022-07-31 15:37:32.76 +0200
Reset count: 1
Boot failure count: 0
Boot faults:
Boot stage: 0
Boot app: 2681261667

Mam jeszcze plik ForceResetFull ale nie mogę go załączyć

#2 Regiss

Regiss
  • 2 938 postów
  • SkądRadom

Napisano 04 sierpnia 2022 - 17:33

Tak wolne ładowanie i grzanie to jakaś usterka. Oddaj do serwisu na diagnozę. A z ciekawości jaką ładowarką ładujesz?

iPhone 15 Pro


#3 Szypulski Marek

Szypulski Marek
  • 48 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 04 sierpnia 2022 - 18:09

zwykle ładuje poprzez MagSafe i zasilaczem 20W od Apple. Często też ładuje normalnie po kablu jednak prędkość i temperatura w obu przypadkach jest taka sama. 


Użytkownik Szypulski Marek edytował ten post 04 sierpnia 2022 - 18:10


#4 Regiss

Regiss
  • 2 938 postów
  • SkądRadom

Napisano 04 sierpnia 2022 - 20:20

Przywróć telefon do ustawień fabrycznych bez wgrywania kopi zapasowej i wtedy spróbuj. Jak będzie tak samo to serwis. Po kablu i na tej ładowarce nie ma prawa to tyle trwać i telefon powinien być co najwyżej lekko ciepły.
Oczywiście wcześniej zrób sobie kopię zapasową.

iPhone 15 Pro


#5 Szypulski Marek

Szypulski Marek
  • 48 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 05 sierpnia 2022 - 13:49

W porządku. A wiadomo co znaczą te bugi ? 115 i 151




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych