Witam.
Niedawno zakupiłem sobie iPhone 13 128 GB, już z zainstalowanym iOS 15,5, w ramach dofinansowania z PFRON.
I ze smartfonu jestem bardzo zadowolony. Mam telefon na kartę w Play. Ale jest dziwna rzecz: nie jestem w stanie włączyć VoLTE. Gdy korzystam z Internetu LTE normalnie działa. Gdy ktoś do mnie dzwoni, czy ja do kogoś, smartfon przechodzi w tryb 3G i wtedy da się rozmawiać. Po zakończeniu rozmowy znów jest LTE. Co robić?
Podpowiem że wcześniej używałem Samsunga Galaxy A6 (2018) z brandem sieci PLAY, u nich kupiony i VoLTE działało bez problemu.
Znalazłem podobny wpis na forum Orange, że ktoś miał identyczny problem w sieci ORANGE:
https://nasz.orange....p/320467#M7553
I u mnie jest tak jak na obrazku po lewej. A powinno być jak po prawej. Czyli nie ma tego przełącznika. Dzwoniłem do PLAY i kobieta stwierdziła że to wina producenta telefonu. A jak jest naprawdę?
I co można z tym zrobić?
Edited by gilban, 14 July 2022 - 08:17.