Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

12 Pro Max Spowolniony, klatkowamie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 KacperWWA

KacperWWA
  • 1 252 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 30 czerwca 2022 - 17:37

Cześć,
12 Pro Max, iOS 14.5 występowało straszne klatkowanie, przy przeglądaniu safari, włączaniu aplikacji czy przeglądaniu ustawień telefon ewidentnie telefon się przycina i nie ma tej płynności.
iOS zaktualizowany do iOS 15.5 problem jest nadal.
Kupiony w iSpot 1,5 roku temu, próbować oddawać jeśli zakup był na osobę prywatna, miał ktoś problem z płynnością? 11 Pro chodzi lepiej

#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 546 postów
  • Płeć:

Napisano 30 czerwca 2022 - 20:39

Normalne to raczej nie jest. Nawet mój nieco leciwy XS działa generalnie płynnie. 

1. Czy to się dzieje na słońcu, jak telefon jest nagrzany i pod obciążeniem? Czy także w temperaturze pokojowej jak się robi coś „zwyczajnego”?

2. Czy jest przynajmniej kilka GB wolnego miejsca na dysku?

3. Czy była próba przywrócenia do ustawień fabrycznych lub w ogóle wymazania i postawienia systemu na nowo (tak, wiem że to jest upierdliwe)?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 KacperWWA

KacperWWA
  • 1 252 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 30 czerwca 2022 - 20:48

1. Czy na słońcu, cieniu, w nocy działa tak samo wolno.
2. Pamięć cała wolna, przywrócony do ustawień fabrycznych bez przywracania kopii zapasowej

#4 Regiss

Regiss
  • 2 911 postów
  • SkądRadom

Napisano 30 czerwca 2022 - 21:23

A bateria jaka kondycja? Bo to może niewydolne już ogniwo powoduje spadki wydajności. Albo po prostu jest w jakiś sposób uszkodzona. Ja bym oddał na diagnozę do serwisu.

iPhone 15 Pro


#5 KacperWWA

KacperWWA
  • 1 252 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 30 czerwca 2022 - 21:27

92% wiec jeszcze ma się dobrze, chyba serwis pozostaje

#6 KacperWWA

KacperWWA
  • 1 252 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 01 lipca 2022 - 11:59

Jeśli telefon był kupiony w iSpot to po upływie 12 miesięcy z paragonem mogę iść tylko do iSpot czy Cortland tez przyjmie?

#7 Geble

Geble

  • 1 178 postów
  • Płeć:
  • SkądMysłowice

Napisano 01 lipca 2022 - 12:46

Po upływie 12 miesięcy telefon przyjmie każdy serwis :) Ale jedynie w iSpot możesz złożyć reklamację z tytuły rękojm i liczyć na darmową naprawę/wymianę.


BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ ||  ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare  ||  ELECTROLUX ESF74661RX  || Rubin 714p  ||  Paseratti 1.9 TDI


#8 Regiss

Regiss
  • 2 911 postów
  • SkądRadom

Napisano 01 lipca 2022 - 12:49

Nie bardzo. Możesz oddać do każdego oficjalnego serwisu. Przy zakupie od oficjalnego sprzedawcy (ispot takim jest) 2 rok rękojmi jest traktowany jak gwarancja przez Apple. Z dowodem zakupu możesz się udać do dowolnego serwisu i zostanie przyjęty do ewentualnej naprawy.

iPhone 15 Pro


#9 Geble

Geble

  • 1 178 postów
  • Płeć:
  • SkądMysłowice

Napisano 01 lipca 2022 - 13:04

Dodatkowy rok rękojmi - iPhone - Forum MyApple.pl

 

Temat był już kiedyś rozbierany na czynniki pierwsze.


BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ ||  ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare  ||  ELECTROLUX ESF74661RX  || Rubin 714p  ||  Paseratti 1.9 TDI


#10 Regiss

Regiss
  • 2 911 postów
  • SkądRadom

Napisano 01 lipca 2022 - 13:38

No i nic nie wynikło z tej dyskusji. Nie mam już tej rozmowy bo było to kilka lat temu ale oficjalny serwis.me z forum potwierdzał to co napisałem. Zresztą sam przerabiałem z AW, którego kupiłem w Media Expert i w drugim roku oddałem do Cortland. Żadnego problemu tylko skan paragonu potrzebowali. Dzwoniłem też do imad i też by przyjęli tylko mieli dłuższy czas oczekiwania.

iPhone 15 Pro


#11 winmaciek

winmaciek
  • 6 546 postów
  • Płeć:

Napisano 01 lipca 2022 - 13:44

Innymi słowy jak w jakimś serwisie kwękają, to należy wysłać do takiego, gdzie są ogarnięci. I tyle w temacie. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#12 KacperWWA

KacperWWA
  • 1 252 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 01 lipca 2022 - 14:07

Dobra potwierdzam, Cortland bez problemu z paragonem przyjął telefon do naprawy, zobaczymy co dalej




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych